فورد موستانگ مکوان مدل 1969 یکی از ماسل کارهای نمادین است و رینگبرادرز (Ringbrothers) در جدیدترین پروژهٔ خود سراغ ارتقاء یک دستگاه از این خودرو رفته است. بدنهٔ این موستانگ تک ساخت که UNKL نام گرفته، عریضتر شده و از هر طرف 25 میلیمتر به عرض آن افزوده شده است. هرچند این تغییری جزئی به نظر میرسد اما به گفتهٔ رینگبرادرز، این کار بدون آنکه به ظاهر کلاسیک خودرو آسیب بزند، نمای تهاجمیتری به آن بخشیده است.
اما علاوه بر عرض بیشتر، این موستانگ خاص به سپرهای اصلاحشده به همراه اسپلیتر جلو مجهز شده است. برای این خودرو همچنین رنگ بیرونی سفارشی هم در نظر گرفته شده و با دقت رنگآمیزی شده است. رینگهای 19 و 20 اینچی HRE که با لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت 4S پوشیده شدهاند نیز تکمیلکنندهٔ تغییرات و ارتقاءهای بیرونی این موستانگ هستند.
استایل منحصربهفرد این ماشین به داخل آنهم کشیده شده و کابینی سفارشی با صندلیهای ریکارو، غربیلک فرمان Momo و آمپرهای کلاسیک برای آن طراحی شده است. برای این موستانگ کلاسیک حتی نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هم در نظر گرفته شده است.
زیر کاپوت این مکوان مدل 1969 یک نیروگاه 8.5 لیتری V8 تنفس طبیعی ساخت Jon Kaase قرار گرفته که 700 اسب بخار قدرت تولید میکند. این موتور به یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی مجهز شده تا نیروی خود را از طریق یک میلگاردان فیبر کربنی به چرخهای عقب انتقال دهد. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای برجستهٔ این موستانگ هم میتوان به سیستم تعلیق جدید جلو ساخت Detroit Speed Engineering، سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ Flowmaster، تعلیق چهار اتصالی عقب با کمکفنرهای RideTech و آنتیرول بارهای عقب و جلوی ویژه اشاره کرد.