نمازگزاران اراکی در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند


نمازگزاران اراکی در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند

اراک - ایرنا - نمازگزاران اراکی پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه در راستای حمایت از جمعه‌های بازگشت به فلسطین، راهپیمایی کردند.

نمازگزاران اراکی به عنوان نخستین مرکز در کشور راهپیمایی حمایتی جمعه های بازگشت به فلسطین را از مسیر مصلای بیت‌المقدس تا خیابان دانشگاه و ابتدای خیابان سلمان فارسی پیمودند.

نمازگزاران در این راهپیمایی با مشت های گره خورده شعارهای " ما دشمن اسرائیل پلیدیم مدافع ولایت فقیهیم"، " فرموده خمینی و خامنه ای چنین است حمایت از فلسطین تکلیف مسلمین است"، " ای امت فلسطین با ایمان حامی تو ایرانی مسلمان" و " مرگ بر هر ۲ رژیم خبیث آمریکا و اسرائیل و صهیونیسم" سردادند.

" مرگ بر اسرائیل"، " اسلام پیروز است اسرائیل نابود است"، " اسرائیل رسوای عام و خاص است در وحشت و اضطراب از قدرت اسلام است"، " امت اسلامی ما بیدار است از اسرائیل بیزار است" و " دفاع از فلسطین برگ زرین ماست اسرائیل دشمن دیرین ماست" از دیگر شعارهای این راهپیمایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بود.

در پایان، قطعنامه راهپیمایی مردم استان مرکزی در محکومیت جنایات اسرائیل و حمایت از راهپیمایی های بازگشت مردم فلسطین در پنج بند قرائت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟