دشمنان اسلام به دنبال جنگ هویت محور هستند


دشمنان اسلام به دنبال جنگ هویت محور هستند

امام جمعه موقت بوشهر گفت: دشمنان اسلام همواره به دنبال ایجاد جنگ هویت محور با هدف تحریک ملیت های قومی، فرهنگی و مذهبی هستند.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت عنوان کرد: دشمن قصد دارد شیعه و سنی را به جان هم بیاندازد تا نامی از اسلام نباشد در حالی که همه انسان ها با هم برابر هستند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی باید تلاش ما این باشد بیشتر به سمت وحدت و برادری برویم چرا که مومنین و مسلمین برادر یکدیگر هستند.

امام جمعه موقت بوشهر اظهار کرد: دشمنان اسلام همواره به دنبال ایجاد جنگ هویت محور با هدف تحریک ملیت های قومی، فرهنگی و مذهبی هستند.

هاشمی با بیان اینکه تعریف موضوعات مشترک وحدت بخش موجب تقریب مذاهب است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تلاش بسیاری در راستای ایجاد وحدت اسلامی انجام داده اند.

وی بیان کرد: قرآن و پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد (ص) دو محور مهم وحدت بخش هستند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بوشهر گفت: اهل سنت و شیعه مشترکات بسیاری همچون وحدت، بصیرت و زبان شناسی دارند که باید با شناسایی این مشترکات مانع سوء استفاده دشمنان شویم.

هاشمی تاکید کرد: دشمن قصد دارد شیعه و سنی را به جان هم انداخته تا نام و نشانی از اسلام نباشد در حالی که همه انسان ها با هم برابر هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش آموزان به مناسبت ۱۳ آبان ماه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکای کنونی همان آمریکای دهه ۴۰ و ۵۰ است که از اساس با ما دشمن بوده و با ایران دشمنی داشته است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: رهبر معظم انقلاب بیان کردند که آمریکا همان روحیه گرگ صفتی خود را ادامه می دهد و تنها روش ها را تغییر داده اما آمریکای امروز ضعیف تر از آمریکای گذشته است.

هاشمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ایران ناقوس افول آمریکا را در جهان به صدا درآورده که این نشانی از پایداری و مقاومت ملت ایران است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی