هجوم اشغالگران به منطقه العیسویه در قدس


هجوم اشغالگران به منطقه العیسویه در قدس

اشغالگران هنگام ورود به این منطقه تعداد زیادی گلوله گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی شلیک کردند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون العالم، نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی با ورود به منطقه العیسویه در شمال شرق قدس اشغالی، بازداشت گسترده افراد در این منطقه را برای سرکوب مقاومت آن‌ها در برابر اشغالگران آغاز کردند.
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، اشغالگران هنگام ورود به این منطقه تعداد زیادی گلوله گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی شلیک کردند.
خضر شاهین خبرنگار شبکه در قدس در گزارشی با اشاره به ادامه اقدامات سرکوبگرانه نظامیان اشغالگر علیه فلسطینیان افزود: مقامات رژیم اشغالگر از هیچ تلاشی برای انجام اقدامات سرکوبگرانه علیه فلسطینیان بخصوص در قدس و محله‌ها و مناطق اطراف آن فروگذار نمی‌کنند. بر همین اساس شهرک العیسویه در شمال شرقی قدس اشغالی عرصه اقدامات سرکوبگرانه نظامیان اشغالگر بود که در نتیجه آن شمار زیادی از شهروندان به سبب استنشاق گاز اشک آور دچار مشکلات تنفسی شدند و برخی دیگر نیز به سبب استفاده اشغالگران از گلوله‌های آتشزا دچار سوختگی شدند. اشغالگران همچنین از بمب‌های صوتی استفاده کردند.
محمد ابو الحمص رئیس کمیته پیگیری در العیسویه گفت: ”نظامیان اشغالگر وارد منطقه می‌شوند و از همه توان خود علیه اهالی استفاده می‌کنند. تعداد زیادی از اهالی این منطقه را بازداشت کرده و خسارات زیادی نیز به اموال مردم وارد کرده اند. هدف آن‌ها به زانو در آوردن اهالی العیسویه است. “
در ادامه گزارش آمده است: درگیری‌ها تقریبا به صورت روزانه و همراه با هجوم گسترده نظامیان اشغالگر به تعداد زیاد در این منطقه آغاز می‌شود. اشغالگران علاوه بر زخمی کردن تعداد زیادی از اهالی منطقه و ضرب و جرح عده‌ای دیگر، شماری از آن‌ها را نیز بازداشت کردند.
صالح الطویل اسیر آزاد شده فلسطینی گفت: ”آن‌ها هر کس را می‌بینند اعم از صاحبان مغازه‌ها یا دانش آموزانی که در خیابان‌ها و کوچه‌ها تردد می‌کنند مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند. “
خبرنگار افزود: اهالی قدس اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ با اقدامات سرکوبگرانه صهیونیست‌ها روبرو هستند، اما هیچ یک از این اقدامات عزم و اراده آن‌ها را برای مقابله با اشغالگران سست نمی‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403