السیسی امنیت خلیج فارس را بخشی از امنیت مصر خواند


السیسی امنیت خلیج فارس را بخشی از امنیت مصر خواند

شفقنا- رئیس جمهور مصر در دیدار با شاه بحرین امنیت خلیج فارس را بخشی جدایی ناپذیر از امنیت کشورش توصیف کرد. السیسی امنیت خلیج فارس را بخشی از امنیت مصر خواند به گزارش فارس، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر بار از مواضع تغییر ناپذیر این کشور در مورد امنیت منطقه خلیج فارس به عنوان «بخشی جدایی ناپذیر از امنیت ملی […]

السیسی امنیت خلیج فارس را بخشی از امنیت مصر خواند

شفقنا- رئیس جمهور مصر در دیدار با شاه بحرین امنیت خلیج فارس را بخشی جدایی ناپذیر از امنیت کشورش توصیف کرد.
السیسی امنیت خلیج فارس را بخشی از امنیت مصر خواند

به گزارش فارس، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر بار از مواضع تغییر ناپذیر این کشور در مورد امنیت منطقه خلیج فارس به عنوان «بخشی جدایی ناپذیر از امنیت ملی مصر» صحبت کرد.

به گزارش وبگاه شبکه روسیا الیوم، «بسام راضی» سخنگوی ریاست جمهوری مصر بامداد امروز (جمعه) در بیانیه‌ای گفت: «رئیس جمهور مصر در دیدار با “حمد بن عیسی” شاه بحرین ضمن پرداختن به بررسی تحولات اوضاع منطقه‌، مجددا بر موضع ثابت خود درباره امنیت منطقه خلیج (فارس) تاکید کرد».

به گفته سخنگوی ریاست جمهوری مصر، در دیدار السیسی با شاه بحرین به مسائل مربوط به برخی کشورهای عربی و همچنین تلاش‌ها برای مبارزه با تروریسم، افراط گرایی، مقابله با مداخلات خارجی و توافق بر سر حمایت از تلاش‌ها برای دستیابی به راه حل‌های سیاسی بحران‌های مختلف منطقه پرداخته شد.

آنها همچنین توافق بین دولت منصور هادی و شورای انتقالی جنوب یمن را، که از نظر بسیاری توافق تقسیم قدرت میان عربستان و امارات در جنوب یمن است، ستودند و آن را گامی اساسی در فرایند حل بحران یمن قلمداد کردند.

از طرفی ، پادشاه بحرین با ابراز غرور و افتخار از روابط نزدیک دوجانبه با مصر، گفت که کشورش خواهان تداوم و تقویت ساز و کارهای همکاری دو جانبه در زمینه‌های مختلف است.

السیسی دو هفته پیش هم در دیدار با نخست وزیر کویت که به قاهره سفر کرده بود امنیت خلیج فارس را بخشی از امنیت ملی مصر خوانده بود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج