دستور رئیس جمهور بر امداد رسانی سریع به زلزله زدگان


دستور رئیس جمهور بر امداد رسانی سریع به زلزله زدگان

شفقنا – رئیس جمهوری لحظاتی پیش در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان‌شرقی در جریان آخرین وضعیت زلزله‌زدگان شهرستان میانه قرار گرفت و جان باختن تعدادی از هموطنان را در این زلزله تسلیت گفت. حسن روحانی روز جمعه در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی، جان باختن تعدادی از اهالی این روستا بر اثر وقوع زلزله را تسلیت گفت و با […]

دستور رئیس جمهور بر امداد رسانی سریع به زلزله زدگان

شفقنا – رئیس جمهوری لحظاتی پیش در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان‌شرقی در جریان آخرین وضعیت زلزله‌زدگان شهرستان میانه قرار گرفت و جان باختن تعدادی از هموطنان را در این زلزله تسلیت گفت.

حسن روحانی روز جمعه در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی، جان باختن تعدادی از اهالی این روستا بر اثر وقوع زلزله را تسلیت گفت و با بازماندگان آنها ابراز همدردی کرد.

رئیس جمهوری همچنین بر بسیج تمامی امکانات استان برای امدادرسانی و اسکان زلزله زدگان تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده استان و خسارات و تلفات ناشی از آن را به رئیس جمهور گزارش کرد.

محمدرضا پورمحمدی با تاکید بر اینکه تمام امکانات ستاد مدیریت بحران استان برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده بسیج شده است، از آغاز اسکان اضطراری زلزله زدگان خبر داد.

زلزله ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که این زلزله در استان های آذربایجان غربی، گیلان، ‌زنجان و اردبیل نیز احساس شده است.

این زمین لرزه تاکنون ۵ فوتی و بیش از ۳۰۰ مصدوم داشته و به خانه های روستایی در منطقه خساراتی وارد کرده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح