نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان سقز گشایش یافت


نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان سقز گشایش یافت

سنندج - ایرنا - نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان و نوجوانان با حضور علاقمندان به هنر نقاشی و به نمایش گذاشتن 50 تابلو نقاشی از 30 هنرآموز آموزشگاه هنری تندیس در سقز گشایش یافت.

مربی آموزشگاه هنری تندیس روز جمعه در حاشیه گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: ۵۰ اثر از ۳۰ هنرجویان دختر و پسر سه تا ۱۵ سال آموزشگاه هنری تندیس در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برپا شده است.

مهسا سلیمانی راد با بیان اینکه موضوع تابلوهای این نمایشگاه طراحی، نگارگری، هنر کودکان، تصویر سازی ذهنی، مدل و چهر ، جانوران و طبیعت است افزود: تابلوهای به نمایش گذاشته در این نمایشگاه با تکنیک های مداد رنگی، آبرنگ، اکرولیک، پاسیل گچی و روغنی، زغال و رنگ انگشتی طراحی شده اند.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را آشنایی کودکان با مفاهیم هنری و ایجاد شور و انگیزه در میان آنها و به نمایش گذاشتن اثرها عنوان و تاکید کرد: با برگزاری چنین نمایشگاه های فرهنگ نقاشی در خانواده ها رواج پیدا می کند و باعث هنردوستی در میان کودکان می شود.

نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان سقز گشایش یافت

سلیمانی راد به برپایی نمایشگاه نقاشی خود در چندین سال گذشته در شهرهای سقز و اصفهان اشاره کرد و یادآور شد: نمایشگاه نقاشی خودم تلفیقی از هنر کودک و هنرهای سنتی بود که امیدوارم این نمایشگاه ها را در سال آینده تداوم ببخشم.

مربی نقاشی این آموزشگاه گفت: از بین دانش آموزانی که از این نمایشگاه بازدید و در این نمایشگاه نقاشی می کنند به صورت قرعه کشی تعدادی از آنها را رایگان به عضویت آموزشگاه هنری تندیس پذیرش می‌کنیم.

نمایشگاه گروهی نقاشی آموزشگاه هنری تندیس از ۱۶ آبان آغاز شد و تا ۱۹ آبان به روی بازدیدکنندگان و علاقمندان به هنر نقاشی در نگارخانه اداره فرهنگ و اراشد اسلامی سقز دایر است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند