درد شدید پریودی، مشکل خطرناکی به وجود آمده؟


سه ماه بدون وقفه از قرص های ضد بارداری ال دی استفاده کردم و یکدفعه قطع کردم، لکه بینی و درد شدید دارم چرا؟

تبليغ
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من 3 ماه بدون وقفه از قرص های ضد بارداری LD استفاده کردم و یکدفعه قطع کردم و بعد از یکی دو روز از لکه بینی و درد شدید شروع شد و درد بسیار شدید شد طوری که انگار همه رحمم گرفته میشد شدید و ول میکرد روز دوم خونریزی قطع شد. روز سوم یکدفعه مقدار خیلی زیاد خون غلیظ و لخته خارج میشد و قطع میشد و دوباره. لطفا راهنمایی کنید درد خیلی زیاده با اینکه شنیده بودم قرص ضدبارداری درد پریود کم میکنه.

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز چون شما سه دوره مکرر قرص را مصرف کرده اید یعنی به صورت پشت سر هم و فاصله بین بسته ها را رعایت نکرده اید مقدار درد و خونریزی شما بیش از حد معمول شده است.


تبليغ

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
تبليغ