دستور استاندار البرز برای رفع دغدغه‌های نماینده ولی‌فقیه در اشتهارد


دستور استاندار البرز برای رفع دغدغه‌های نماینده ولی‌فقیه در اشتهارد

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به مباحث ایجاد شده پیرامون نصب یک آسانسور در فرمانداری شهرستان اشتهارد گفت: تاکید کردیم که هرگونه تغییر در امکانات فرمانداری باید برای خدمت به شهروندان و با هدف تکریم ارباب رجوع مورد استفاده قرار گیرد.

عزیزاله شهبازی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باخبر شدیم که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج در خصوص موضوعی در شهرستان اشتهارد دغدغه داشته اند و در بخشی از خطبه های هفته گذشته نیز آن را مطرح نمودند.

وی اظهار داشت: بر این اساس دستور رسیدگی موضوع صادر شد و تاکید کردیم که هرگونه استفاده فردی از امکانات ایجاد شده ممنوع و در صورت لزوم نیز این طرح فیزیکی تغییر کاربری داده شود.

شهبازی افزود: وحدت و همبستگی و پرهیز از هرگونه هزینه غیرضرور در ادارات در شرایط کنونی اقتصادی مهمترین شعار ما در مدیریت استان است و در این راه هرگونه همفکری و نقد منصفانه را با هدف توسعه استان می پذیریم.

معتقدیم رسیدن به توسعه همه جانبه استان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در ابعاد مختلف در گرو همفکری و وحدت عملی است و بر این اساس با توجه به وظایف قانونی و نیز بهره مندی از پیشنهادهای آیت الله حسینی همدانی و همه نخبگان استان مصمم به پیشرفت البرز هستیم.

شهبازی یادآور شد که همچنین در گفت و گو با رییس دانشگاه علوم پزشکی دستور لازم برای بررسی وضعیت خدمات درمانی بیمارستان شهر اشتهارد صادر شد و معاون امور عمرانی استانداری البرز نیز مامور شد تا مشکلات این بیمارستان را در اسرع وقت جمع بندی و گزارش کند تا برای بهبود شرایط خدمت رسانی به بیماران و شهروندان در این مرکز درمانی تصمیم لازم را اتخاذ گردد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد که بدون تردید همه مسوولان استان و فرمانداران دغدغه ای جز خدمت به مردم و رفع مشکلات استان را نباید داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان