هشدار هواشناسی؛ برخی استان‌ها در معرض آبگرفتگی هستند


هشدار هواشناسی؛ برخی استان‌ها در معرض آبگرفتگی هستند

مدیر پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در برخی مناطق خوزستان، بوشهر، فارس، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد و روز شنبه در هرمزگان، فارس، بوشهر و کرمان، رگبار باران و تندباد لحظه‌ای و در ارتفاعات فارس و کرمان بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، با بیان اینکه امروز در اغلب شهرهای کشور جوی آرام حاکم است، اظهار داشت:‌ امروز فقط در بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد ابرناکی و بارش پراکنده داریم.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: فردا رشد ابر و رگبار پراکنده در استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و برخی از مناطق خوزستان، اصفهان، یزد، بوشهر و کرمان پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: روز شنبه در برخی مناطق استان‌های یزد، فارس، بوشهر، کرمان و هرمزگان و همچنین جزایر مرکزی و شرقی خلیج فارس رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق داریم.

ضیائیان اضافه کرد: روز دوشنبه آسمان در اغلب شهرهای کشور صاف است و فقط در سیستان و بلوچستان وزش باد شدید خواهیم داشت.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از اوایل هفته پیش‌ِرو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نیمه شمالی کشور غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران در چهار روز آینده صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۸ و ۹ درجه خواهد بود.

ضیائیان اظهار داشت:‌ روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

وی یادآور شد: فردا در جنوب خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، غرب کرمان و استان کهگیلویه و بویراحمد و روز شنبه در هرمزگان، جنوب فارس، جنوب بوشهر و کرمان رگبار شدید باران، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای و همچنین احتمال بارش تگرگ ‌در ارتفاعات فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: توصیه می‌شود به دلیل احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، در حاشیه مسیل‌ها توقف انجام نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش