فرماندار فسا : افسار گسیختگی قیمت اجناس توجیه پذیر نیست


فرماندار فسا : افسار گسیختگی قیمت اجناس توجیه پذیر نیست

شیراز_ایرنا_فرماندار ویژه شهرستان فسا بر لزوم نظارت بیشتر بر قیمت کالاها ، بازرسی از مراکز تهیه و توزیع کالاها و کنترل بازار تاکید کرد و بیان داشت : افسار گسیختگی قیمت اجناس مورد نیاز مردم توجیه‌پذیر و قابل قبول نیست و قیمت‌ها  باید بر اساس اصول کارشناسی و واقعی باشد.

حسین آرگیو معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا افزود: مردم می‌توانند با مشارکت گسترده و همکاری با مراجع ذیربط در بحث نظارت بر قیمت‌ها ، تاثیر فراوانی بر ساماندهی وضعیت بازار داشته باشند که این روند در ادامه منجر به کاهش نابسامانی‌ها و مشکلات موجود در این بخش خواهد شد.

آرگیو روز پنج‌شنبه در نشستی با مدیران اجرایی شهرستان فسا اظهار داشت: امروز مصرف بی رویه و اسراف، به عنوان معضلی جدی دامن گیر اقشار مختلف جامعه شده ا که با فرهنگ‌سازی و مصرف صحیح و اصولی می توان این معضل را کاهش داد.

وی بیان کرد: مسوولین مربوطه باید به صورت هفتگی ، وضعیت انبارهای کالاهای اساسی را رصد و بررسی کنند و از این بازدیدها گزارش های مستمر به فرمانداری ارایه نمایند.

فرماندار فسا اضافه کرد: کسبه و بازاریان می بایست در زمینه سالم سازی فضای معاملات و فروش کالاها بر اساس قیمت‌های مصوب مشارکت و همکاری کنند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس