آیت الله مصباح یزدی: دشمن سرمایه ایمانی نسل جوان را هدف قرار داده است


آیت الله مصباح یزدی: دشمن سرمایه ایمانی نسل جوان را هدف قرار داده است

شفقنا-رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه دشمن سرمایه ایمانی نسل جوان ما را هدف قرار داده است، گفت: برنامه های جدید رایانه ای که در بین کودکان رایج است، آفت بزرگی است که می تواند سرمایه ایمانی نسل ما را به باد دهد به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی پیش از […]

آیت الله مصباح یزدی: دشمن سرمایه ایمانی نسل جوان را هدف قرار داده است

شفقنا-رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه دشمن سرمایه ایمانی نسل جوان ما را هدف قرار داده است، گفت: برنامه های جدید رایانه ای که در بین کودکان رایج است، آفت بزرگی است که می تواند سرمایه ایمانی نسل ما را به باد دهد

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی پیش از ظهر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مصلای قدس شهر قم برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: برخی ادعا می کنند که منظور از گام دوم این است که نتایج گام اول را در مرحله دوم می بینیم، اما در واقع گام دوم ادامه گام اول بوده و پیشرفت های چشمگیرتری را در این گام شاهد خواهیم بود.

او با بیان اینکه گام دوم انقلاب خط بطلانی بر روی نیت های پلید دشمنان و توطئه گران کشید، عنوان کرد:
جمهوری اسلامی توانمندی لازم برای برداشتن گام های بلند را دارد و برای برداشتن گام دوم، اکتفای صرف به دستاوردهای گام اول کافی نبوده و باید تلاش بیشتری کرد تا به اهداف بلند و متعالی برسیم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه علاوه بر حفظ موقعیت گذشته باید پله های بعدی را هم بالا برویم، ادامه داد: ما باید سرمایه های خود را شناسایی کرده و آن ها را راکد نگذاریم، بلکه در راه گام دوم این سرمایه ها را مورد استفاده قرار دهیم، نکته مهم دیگر این است که نباید دشمن بتواند این سرمایه را از ما بگیرد.

او تاکید کرد: رفتار آمریکا در زمان قبل از انقلاب با ما برده وار بود، در روزهای قبل از انقلاب غربی ها در مقابل سلاحی که به ما می دادند، از ما پول می گرفتند و در عین حال منت می گذاشت و مسئولان کشور را وادار می کرد که این سلاح ها را علیه دشمنان غربی به کار ببرند.

مصباح یزدی با تاکید بر اینکه در روزهای نخست انقلاب چندان امیدی وجود نداشت که ریشه آن این چنین محکم شود، خاطرنشان کرد: امام راحل واژه ما می توانیم را در جامعه نهادینه کرد.

او تصریح کرد: مهم ترین سرمایه ما سرمایه ایمانی بود که امام ما را نسبت به آن آگاه کرد، حتی کسانی که با دعا و اذکار مخالف بودند نیز به سمت این اعمال ایمانی کشیده شدند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی اظهار داشت: دشمن سرمایه ایمانی نسل جوان ما را هدف قرار داده، برنامه های جدید رایانه ای که در بین کودکان رایج است، آفت بزرگی است که می تواند سرمایه ایمانی نسل ما را به باد دهد، چرا که در گذشته به جای این امور، کودکان در محافل و نمازجماعت ها شرکت می کردند، اما دشمن امروز در این فضاها آسیب های بزرگی را قرار داده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی