دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید


دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای هوا در برخی از مناطق این استان به زیر صفر رسید.

سونا صرفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بامداد امروز /پنجشنبه ۱۶ آبان ماه/ میزان دما در منطقه خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه به سه درجه سانتیگراد زیر صفر و در سجاس از توابع شهرستان خدابنده نیز به منفی یک درجه سانتیگراد رسید.

وی با بیان اینکه میزان دما در صائین قلعه از توابع شهرستان ابهر و گرماب در شهرستان خدابنده نیز به صفر درجه سانتیگراد رسید، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، خیرآباد با منفی سه درجه سانتیگراد و چورزق در شهرستان طارم نیز با ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقطه این استان بودند.

صرفی، میزان دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان دما نسبت به روز یکشنبه در همین ساعت تغییر محسوسی نشان نمی‌دهد.

وی افزود: آسمان زنجان تا اواسط هفته آینده، غالبا صاف و گاهی نیز وزش باد را در برخی مناطق استان را خواهیم داشت و شب‌ها نیز هوای به نسبت سردی را شاهد خواهیم بود.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقرند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...