امکان دریافت نماد الکترونیک در کمتر از چند ساعت


امکان دریافت نماد الکترونیک در کمتر از چند ساعت

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک: متقاضیان دریافت نماد اعتماد الکترونیک به زودی می‌توانند به جای چند روز در چند ساعت نماد خود را دریافت کنند.

امکان دریافت نماد الکترونیک در کمتر از چند ساعتآقای علی رهبری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: فرآیند صدور نماد اعتماد الکترونیک پیش از این کارشناس محور بود و کارشناسان بعد از نوبت دهی مدارک، مجوز‌هایی را که صاحب سایت باید تهیه می‌کرد، مشخص کرده و متقاضی با اسکن مدارک و ارسال آن و تبطیق مدارک ازجانب کارشناسان امکان فعالیت پیدا می‌کردند.
وی گفت: طرحی در دست اجراست که این فرآیند به صورت کاملا سیستمی اجرا شود تا متقاضی برای دریافت نماد الکترونیک زمان کمتری را از دست بدهد.
رهبری افزود: قرار است تا از این پس سیستم به صورت خودکار (اتوماتیک) اسنادی را که برای فعالیت در فضای مجازی در هر دسته‌ای باید ارائه شود به متقاضی اعلام کند و متقاضی پس از بارگذاری این مدارک و تطبیق در عرض دو تا سه ساعت نمادی را که باید ۳ تا ۴ روز برای دریافت آن زمان می‌گذاشت دریافت کند.
رهبری گفت: به این ترتیب متقاضیان زمان کمتری را برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک از دست خواهند داد و می‌توانند وقت بیشتری برای انجام فعالیت اقتصادی خود داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی