اجتماع مردمی «قلب‌ها» در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود


اجتماع مردمی «قلب‌ها» در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود

اجتماع مردمی «قلب‌ها» با هدف نزدیک شدن قلوب منتظران و مهدی‌باوران به یکدیگر و همراه شدن با امام عصر(عج)، عصر امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، اجتماع مردمی «قلب ها» عصر امروز (پنجشنبه، 16 آبان ماه) به مناسبت فرا رسیدن ایام آغاز ولایت و امامت امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران به عنوان میعادگاه منتظران برگزار می شود.

بنابر این گزارش، سخنرانی حجت الاسلام «سیدحسین مومنی» و مداحی حاج «عباس حیدرزاده» و نیز شعرخوانی و اجرای گروه های سرود از بخش های پیش بینی شده است.

بنابر روایات ائمه معصوم(ع) یکی از راه های لقاء و همراهی با امام اجتماع قلب ها و وفای به عهد است لذا این اجتماع با این هدف و در راستای مهندسی فرهنگی مسجد مقدس جمکران، عصر امروز برگزار می شود.

طراحی بازی های خانوادگی برای همدلی والدین و فرزندان، برگزاری مسابقه «دوست خوب من» ویژه نوجوانان و جوانان و برنامه های ویژه بزرگسالان و زوج های جوان با شعار «رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» با این محور انجام شده است.

پویش «# نذر همدلی، برای آمدنت همدل باشیم» در فضای مجازی به منظور زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) نیز به منظور پیوند قلب های منتظران راه اندازی شده است.

این گزارش می افزاید: مراسم «کمیل عارفانه» مسجد مقدس جمکران نیز امشب (پنجشنبه، 16 آبان) و در شام 9 ربیع با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و قرائت دعا توسط غلامرضازاده همراه با پخش از شبکه قرآن و معارف سیما، برگزار می شود.

جمعه، 17 آبان ماه نیز مراسم «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت الاسلام سیدمهدی میرباقری و قرائت دعا با نوای سیدمحسن میرداماد در میعادگاه منتظران برگزار می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟