کشته شدن هفت جنگجوی طالب در فاریاب


نیروهای امنیتی افغان منابع در ولایت فاریاب می گوید که در نتیجه عملیات مشترک و تصفیوی تحت نام “قیام” در مربوطات ولسوالی های اندخوی، قرغان و قرقل ولایت فاریاب هفت جنگجوی طالب کشته شده و دو تن دیگر آنها زخمی شده اند. محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی 209 شاهین در صحبت با خامه پرس گفت که در نتیجه عملیات مشترک و تصفیوی تحت نام “قیام” که روز...

کشته شدن هفت جنگجوی طالب در فاریابنیروهای امنیتی افغان

منابع در ولایت فاریاب می گوید که در نتیجه عملیات مشترک و تصفیوی تحت نام “قیام” در مربوطات ولسوالی های اندخوی، قرغان و قرقل ولایت فاریاب هفت جنگجوی طالب کشته شده و دو تن دیگر آنها زخمی شده اند.

محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین در صحبت با خامه پرس گفت که در نتیجه عملیات مشترک و تصفیوی تحت نام “قیام” که روز گذاشته حوالی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعد از درمربوطات ولسوالی های اندخوی، قُرغان و قرقُل آغاز شده بود، تاکنون ۷ هراس افگنِ طالب کشته شده و ۲ تن دیگر آنها زخمی شده اند.

آقای رضایی گفت که درجریان این عملیات قریه‌جات جنوب غرب ولسوالی قرغان و چندین قریه در مربوطات ولسوالی اندخوی بصورت کامل از وجود هراس افگنان طالب پاکسازی گردیده ونیروهای دفاعی وامنیتی درساحات مذکور درحال پیشروی قراردارند.

آقای رضایی افزود که در جریان این عملیات به مردم ملکی و نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کدام آسیبِ نرسیده و این عملیات الی پاکسازی تمام ساحات نام امن ولسوالی های چهارگانه اندخوی ازوجود هراس افگنان طالب ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح