اداره مستقل آموزش و پرورش بخش مرزن‌آباد چالوس افتتاح شد


اداره مستقل آموزش و پرورش بخش مرزن‌آباد چالوس افتتاح شد

نوشهر - ایرنا - اداره مستقل آموزش و پرورش بخش مرزن‌آباد شهرستان چالوس روز پنجشنبه با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این بخش افتتاح شد.

وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه خود به مازندران علاوه بر افتتاح ۱۱ پروژه اموزشی و ورزشی در شهرهای نوشهر ، چالوس و کلاردشت به صورت ویدئو کنفرانس، قرار است نشستی هم با مسئولان و کارکنان اموزش و پرورش این شهرها داشته باشد.

مدیر کل اموزش و پرورش استان مازندران در حاشیه افتتاح اداره مستقل این نهاد در مرزن آباد گفت : پیش از ارتقای اداره اموزش و پرورش بخش مرزن اباد که قبلا به صورت نمایندگی اداره می شد، ساختمان قدیمی آن بهسازی و بازسازی شده است.

عسکری نیکزاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برای بازسازی و نوسازی نمایندگی اموزش و پرورش بخش مرزن آباد ۳۲۵ میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی، بخشی از تجهیزات این اداره از سوی اداره کل اموزش و پرورش مازندران تامین شده و امیدوارم که در جریان سفر امروز دستورات لازم برای تامین اعتبار و خرید باقیمانده تجهیزات صادر شود.

وی گفت : علاوه بر افتتاح اداره مستقل آموزش و پرورش مرزن آباد ، ۱۰ پروژه آموزشی و ورزشی دیگر هم به صورت ویدئو کنفرانس در نوشهر افتتاح می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اعتبارات این طرح ها از منابع ملی وداخلی تامین شده است، خاطر نشان کرد : این پروژه ها شامل ۶۵ کلاس درس با زیر بنای ۹ هزار و ۱۵۰ متر مربع و با هزینه ۱۶ میلیارد تومان اماده افتتاح شد.

نیکزاد گفت : از این تعداد پروژه ها ۵ واحد در چالوس ، یک واحد در کلاردشت، ۲ واحد در شهر نوشهر و یک واحد در بخش کجور قرار دارد.

در جریان افتتاح اداره مستقل آموزش و پرورش بخش مرزن آباد، حسین حسن نژاد سورکی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ، رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی کشور ، فرماندار چالوس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج