سرمربی تکواندوی شهرداری ورامین: مظلوم و بی‌حاشیه هستیم


سرمربی تکواندوی شهرداری ورامین: مظلوم و بی‌حاشیه هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین، گفت: مظلوم و بی‌حاشیه هستیم و برخی دوستان به ما کم لطفی می‌کنند.

«پیام خانلرخانی» که تیمش در دیدارهای هفته جاری لیگ برتر تکواندو برابر دانشگاه آزاد اسلامی به پیروزی ارزشمندی دست یافت در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: ابتدا برابر تیم قدرتمند و یکدست پاس که برای همه قابل احترام است به تساوی رسیدیم.

وی با بیان اینکه تساوی در این دیدار تلنگر خوبی برای شاگردانش بود، اظهار داشت: بازیکنان بی‌احتیاطی کردند. با این حال معتقدم که پاس در فصل جاری برای همه تیم‌ها مشکل ساز می‌شود.

سرمربی موفق شهرداری ورامین ادامه داد: در ادامه برابر دانشگاه آزاد که حریف مستقیم ما برای قهرمانی است به یک برد خوب و ارزشمند رسیدیم.

خانلرخانی گفت: در هر بازی، نفرات جوان را در ترکیب قرار می‌دهم برایم تفاضل مهم نیست. با برنامه‌ریزی پیش می‌رویم و در این سال‌ها با همین برنامه‌ها به موفقیت‌های زیادی رسیده‌ایم.

وی گفت: در این هفته ملی‌پوشان خود (سروش احمدی و میرهاشم حسینی) را در اختیار نداشتیم و آنها را در اختیار تیم ملی قرار دادیم. می‌توانستیم بازی‌های خود را به تعویق اندازیم، اما ریسک کرده و با جوانان روی شیاپچانگ رفتیم.

وی که با تیمش در سال‌های اخیر افتخارات زیادی کسب کرده است، افزود: برابر تیم قدرتمند دانشگاه آزاد ریسک کردیم و به برد رسیدیم و حتی در این دیدار، «عرفان بزرگی» جوان ۱۶ ساله ما آنقدر خوب بود که به تیم ملی دعوت شد. دوست دارم در کنار موفقیت، بازیکن سازی کنیم.

وی در مورد صحبت‌های سرمربی دانشگاه‌ آزاد که پس از شکست مقابل شهرداری ورامین مدعی شد که این تیم حاضری‌خور است، گفت: دوستان لطف دارند. در این ۱۰ سال که تیم‌داری می کنیم و نفر اول کادر فنی بوده‌ام، هیچ گاه نگفته ام بازیکنی را ساخته ام. همه این بازیکنان، برای مربیان پایه هستند و ممنون این مربیان باشگاهی هستم.

وی گفت: در شهرداری ورامین، سکوی پرتاب نفرات جوان بوده‌ایم و زحمت اصلی را مربیان پایه آنان کشیده‌اند و ما تنها بستر پیشرفت را فراهم کرده‌ایم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین، گفت: نمی‌دانم چرا برخی دوستان این جو را راه انداخته‌اند و اگر حاضری خور بودم، خیلی راحت بازی‌ها را با تعویق روبه‌رو می‌کردیم.

وی افزود: مظلوم هستیم و حاشیه‌ای نداریم و اینگونه صحبت‌ها کم لطفی است. سال گذشته تمام ملی پوشان در دانشگاه آزاد بودند و ما قهرمان شدیم که شاید این موضوع هم تقصیر ما باشد.

خانلرخانی گفت: امسال بر اساس نیاز، ۲ ملی پوش جذب کردیم تا پایان هفته پنجم هم از آنان استفاده نکردیم و در اختیار تیم ملی بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی