آمادگی چلسی برای فروش ژیرو و پدرو


آمادگی چلسی برای فروش ژیرو و پدرو

برنامه های تغییر در چلسی همچنان ادامه دارد.

برنامه های تغییر در چلسی همچنان ادامه دارد.

به گزارش وبسایت نود، هر دو بازیکن به پایان مدت قراردادشان نزدیک می شوند.

تلگراف گزارش داده است که چلسی آمادگی این را دارد تا در اسرع وقت به پیشنهادهای مناسب برای فروش ژیرو و پدرو پاسخ مثبت دهد. هر دو بازیکن تا پایان فصل با چلسی قرارداد دارند و می توانند در ژانویه با باشگاه های خارجی وارد مذاکره شده و در تابستان با قرارداد آزاد راهی تیم جدید خود شوند. بنابراین چلسی ترجیح می دهد این دو را در ژانویه به فروش برساند تا مبلغی هم بدست آورد.

در این میان ژیرو که فرصت های کمی برای حضور در ترکیب چلسی داشته و در دوران لمپارد فقط یک بار در ترکیب اصلی به میدان رفته است، بیشتر به فکر ترک چلسی است چرا که می خواهد در ترکیب تیم فرانسه برای یورو 2020 حاضر باشد. دو باشگاه کریستال پالاس و وستهم به جذب ژیرو علاقه نشان داده اند.

در ان سمت، پدرو بیشتر مایل است تا در چلسی بماند، اما او هم جایگاه ثابتی در این فصل نداشته و با حضور هادسون اودوی و پولیشیچ و اعتماد بیشتر لمپارد به این دو نفر و همینطور ویلیان، فرصت های بازی پدرو محدود شده است. هر چند فروش هر دو بازیکن منوط به این است که چلسی با مشکل مصدومیت در بخش هجومی مواجه نشود و بتواند در فرجام خواهی خود بابت محرومیت از جذب بازیکن پیروز شده و امکان جایگزین کردن این دو را داشته باشد.

در عین حال گفته می شود که جایگاه آلونسو نیز به خطر افتاده است و این امکان وجود دارد که او هم خروجی بعدی چلسی باشد. هرچند که شاید این اتفاق در ژانویه رخ ندهد.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟