عرضه بیش از 65 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد


عرضه بیش از 65 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد

نوزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد با عرضه 65 هزار و 579 عنوان کتاب در مصلی بزرگ امام خمینی (رحمه الله علیه) شهر یاسوج برپا می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیصد و نود و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و نوزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور 164 ناشر از سراسر کشور با عرضه 65 هزار و 579 عنوان کتاب با 120 غرفه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر یاسوج برپا می‌ شود.

برای این نمایشگاه مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ ای خرید کتاب در نظر گرفته‌ شده که از طریق شعبه بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

«امین درخشان» در این زمینه، گفت: نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان ۱۸ آبان ماه جاری با حضور مسئولان ملی و استانی در مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح می شود.

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمایشگاه کتاب امسال از ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه جاری برپا می شود، اظهار داشت: آئین افتتاحیه این رویداد بزرگ فرهنگی استان ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، ۱۸ آبان با حضور قادر آشنا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می شود.

برگزاری نشست‌ های نقد و بررسی کتاب، رونمایی از تازه های نشر استان، نشست شاهنامه شناسی و شعر آئینی، نشست تخصصی بررسی جایگاه ادبیات معاصر در ایران، نشست آسیب شناسی وضعیت کتاب و نشر استان، نشست جایگاه مطالعه در سبک زندگی و نقش آن در تأمین امنیت اجتماعی و نشست روایت دفاع مقدس از نگاه نویسندگان از جمله برنامه‌ های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد