واکنش حسین قدیانی به تحریم فرزند رهبر انقلاب


واکنش حسین قدیانی به تحریم فرزند رهبر انقلاب

به تازگی دونالد ترامپ، مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر انقلاب را تحریم کرده است که یکی از نویسنده‌های کشور با انتشار پستی در صفحه اینستگرام خود نسبت به آن واکنش نشان داد.

واکنش حسین قدیانی به تحریم فرزند رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان آغاز دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران نیز افزایش یافته است و دولت آمریکا دائما در حال اعمال تحریم‌های جدید بر علیه ایران است. برخی از این تحریم‌های بسیار عجیب و بی معنی هستند که هیچ تاثیری روی کشور ایران نداشته و صرفا باعث تمسخر دولت ترامپ می‌شود. جدیدترین تحریم دولت آمریکا مربوط به مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر انقلاب می‌شود که می‌توان گفت این تحریم ترامپ صرفا از روی حماقت رییس جمهور آمریکا بر علیه ایران اعمال شده است.

اما به تازگی حسین قدیانی یکی از نویسنده‌های کشور در پاسخ به تحریم ترامپ در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دهه‌ ۶۰ در خرابه‌های جنوب‌شهر پایین‌تر از ریل آهن که تمام چرک‌های عالم لای ناخن‌مان بود و پای‌مان داخل دم‌پایی جلوبسته‌ پسر شجاع گندترین بوی خوش دنیا را می‌داد، هنگام تیله‌بازی هر وقت سه‌پر را می‌انداختم داخل گودال، در جواب بچه‌ننه‌هایی که چشم دیدن برد ما را نداشتند، جلدی درمی‌آمدم: "کم آوردید سوت بزنید!" و حالا باید همین را به گاوچران‌ترین فرد عالم گفت که "هی ترامپ! کم آوردی سوت بزن!" مردک احمق، سیلی را از سیدعلی خورده، مجتبایش را تحریم می‌کند!

و آن‌قدر خل هست که در دور بعدی بردارد هم‌سایه‌ قدیم حضرت آقا در کوچه‌سرشور مشهد را تحریم کند! دخترخاله‌ هم‌سایه‌روبرویی آقااینا! ابله نمی‌داند که تو همین که فرزند خامنه‌ای باشی، به جبر داشتن پدری در خط عدل علی، خودبه‌خود از خیلی مواهب دنیا تحریمی! آقامجتبی در کوه‌های سوئیس می‌خواهد اسکی برود یا برود دبی مثل بعضی از این ناآقازاده‌ها بازارگردی کند که از تحریم بترسد؟! نکشی ما را یک وقت با این دشمنی‌هایت ترامپ بی‌شعور؟! فرزندان خامنه‌ای حتی زندگی کانکسی را هم تجربه کرده‌اند و زینتی جز کتاب و زیوری جز لوح و قلم نمی‌شناسند و ندارند! عقلی اگر داشت ترامپ، روحانی‌نماهای د‌وتابعیتی انگلوساکسون ضدولایت را تحریم می‌کرد، نه مصطفی و مجتبی و مسعود و میثم را که تابعیتی جز ایران و عشقی جز اسلام ندارند!

آقازاده‌ای که تیبا سوار می‌شود، از تحریم نمی‌ترسد! خامنه‌ای آن‌قدری خط‌قرمز جلوی بچه‌هایش گذاشته که ما به جدیدترین تحریم ترامپ فقط بخندیم! با مدد از درایت حضرت آقا، حاج‌قاسم در میانه‌ راه کربلا به قدس است و بیت رهبری، مقر خط‌دهی به احرار عالم؛ آن‌وقت ترامپ بی‌چاره، مجتبی خامنه‌ای را تحریم می‌کند! یاد عصر نهضت انقلاب اسلامی افتادم؛ اگر شهادت مصطفی خمینی توانست مانع خمینی شود، تحریم مجتبی خامنه‌ای هم خواهد توانست مانع خامنه‌ای شود! گوشت اگر گران است، شهادت می‌دهم که برای فرزندان رهبر هم گران است؛ به‌ویژه اگر به‌یاد آوریم هشدار آقا را به خانواده‌ عروس‌هایش: "بگین به دختران‌تون از زندگی ساده‌ی ما! فکر نکنن تمکنی داریم!" خلاف ادب هست یا نیست نمی‌دانم اما خوب می‌دانم که ترامپ توهم زده پیرمرد متقی مؤمن خداترس محاسن‌سپید از رژ لب جگری می‌ترسد!

خامنه‌ای رند عالم است و خود پیش از دشمن، فرزندانش را تحریم کرده! و اما درد دلی و بلکه رجزی! کل حزب‌اللهی‌ها هم به حقیر دشنام دهند، ذره‌ای از عشقم به سیدعلی و روح‌الله کم نمی‌شود! انقلابی‌ها بدانند؛ من از انقلاب نمی‌برم، چون قلبم فقط به عشق #رهبر_انقلاب می‌تپد!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر