مورینیو کار مربیگری در بایرن را آغاز کرده است!


مورینیو کار مربیگری در بایرن را آغاز کرده است!

به نظر ژوزه مورینیو علاقه زیادی به هدایت باشگاه بایرن مونیخ دارد و حتی آنالیز بازی های این تیم را آغاز کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج نیکو کوواچ، نام های زیادی در همین روزهای اخیر برای هدایت بایرن مونیخ مطرح شده و تکلیف نیمکت این تیم نامشص است؛ حالا نشریه بیلد در گزارشی به بررسی شرایط فعلی و نامزدهای موجود پرداخته است.

به نظر می رسد حضور رافل رانگنیک در بایرن مونیخ منتفی شده است. مدیر برنامه این سرمربی 61 ساله امروز در مصاحبه ای اعلام کرد وی با باشگاه ردبول قرارداد داشته و امکان حضور وی روی نیمکت بایرن مونیخ وجود دارد.

مورینیو کار مربیگری در بایرن را آغاز کرده است!

اما به نظر می رسد هیچکس به اندازه ژوزه مورینیو مشتاق پذیرش هدایت بایرن مونیخ نیست. او ی همین 48 ساعت بازی های بایرن را تماشا و آنالیز کرده و علاقمند به کا کردن با افرادی چون کارل رویمینیگه و اولی هوینس است. البته دیروز همین نشریه بیلد مدعی شده بود با توجه به عدم تمایل اولی هوینس به حضور این سرمربی پرتغالی، انتقال ژوزه مورینیو به بایرن مونیخ منتفی است.

آرسن ونگر یکی دیگر از گزینه هایی است که برای هدایت بایرن مونیخ اعلام آمادگی کرده و انتخاب او به عنوان گزینه ای تا پایان فصل و عقد قرارداد با سرمربی مورد نظر در تابستان بعدی نیز یکی از گزینه های موجود است.

اما این نشریه مدعی شد اگر هانس فلیک، سرمربی فعلی و موقت بایرن مونیخ در دو فرصت خود مقابل المپیاکوس و دورتموند به برتری دست یابد، وی حداقل تا فصل زمستان سرمربی بایرن مونیخ باقی خواهد ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی