ضربه سنگین دموکرات‌ها به ترامپ با پیروزی در کنتاکی و ویرجینیا


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/)، پایگاه اینترنتی نشریه ایندیپندنت نوشت: دموکرات‌ها توانستند با پیروزی در...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه اینترنتی نشریه ایندیپندنت نوشت: دموکرات‌ها توانستند با پیروزی در دو انتخابات مهم در ایالت‌های کنتاکی و ویرجینیا ضربه سنگینی بر دونالد ترامپ و جمهوری‌خواهان در آمریکا وارد کنند.
از سال ۱۹۹۳، این نخستین بار است که دموکرات‌ها می‌توانند در ویرجیینا کنترل هر دو مجلس ایالتی را برعهده بگیرند. این پیروزی در این دو ایالت کلیدی و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ضربه سنگینی برای حزب جمهوریخواه محسوب می‌شود.
اندی بیشر نامزد دموکرات‌ها در ایالت کنتاکی در انتخابات فرمانداری بر رقیب جمهوری‌خواه خود پیروز شد. وی گفت: «رای دهندگان در کنتاکی پیام شان را بلند و آشکار برای همه فرستادند. پیامی مبنی بر اینکه انتخابات ما لزوما انتخاب راست در مقابل چپ نیست بلکه برای انتخاب درست در مقابل غلط است.»
در ویرجینیا نیز دموکرات‌ها اکثریت آرا را در هر دو مجلس ایالتی بدست آوردند. همچنین جمهوری‌خواهان توانسته‌اند در رقابت بر سر فرمانداری در ایالت می‌سی‌سی‌پی در قدرت باقی بمانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا