سقای بی ریا: اجازه قرائت های شخصی از بیانیه گام دوم انقلاب داده نشود


 سقای بی ریا: اجازه قرائت های شخصی از بیانیه گام دوم انقلاب داده نشود

شفقنا- معاون پژوهش موسسه آموزشی-پژوهشی امام خمینی(ره) نسبت به نگاه شخصی برخی جریانات به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز نگرانی کرد. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی ریا عصر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مصلای قدس شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به […]

 سقای بی ریا: اجازه قرائت های شخصی از بیانیه گام دوم انقلاب داده نشود

شفقنا- معاون پژوهش موسسه آموزشی-پژوهشی امام خمینی(ره) نسبت به نگاه شخصی برخی جریانات به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی ریا عصر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مصلای قدس شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به ابتکار آیت الله مصباح یزدی در شهری که منشاء انقلاب است، برگزار شده است.

او با بیان اینکه گام اول انقلاب از مساجد و حسینیه ها و هیئات مذهبی آغاز شد، افزود: در راهپیمایی روز عید فطر سال ۵۷ و در محل مصلای فعلی تهران تجلی همدلی و همراهی برای یک حرکت سرنوشت ساز رقم خورد، حرکتی که قبل از آنکه طومار رژیم پهلوی را تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ به هم بپیچد، تکلیف جریان های چپ گرا و راست گرا را مشخص کرده و آن ها را به حاشیه راند.

معاون پژوهش موسسه امام خمینی(ره) گفت: مردم قم در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به میدان آمده اند که در این تبیین باید راه بر هر گونه قرائت شخصی بسته شود.

سقای بی ریا با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید سند بالادستی برای آینده باشد، اظهار داشت: در گذشته شاهد بوده ایم فرمایشات رهبر انقلاب مورد برداشت های شخصی قرار گرفته است، درباره بیانیه گام دوم انقلاب نیز این نگرانی وجود دارد که دستخوش نگاه های شخصی توسط برخی جریانات خاص شود، نباید بستر این کار فراهم شود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل