روایت بازیگر «ستایش» از بازی در فیلم حاتمی‌کیا


روایت بازیگر «ستایش» از بازی در فیلم حاتمی‌کیا

میزان نوشت: بازیگر سریال «ستایش 3» گفت: فیلمبرداری «خروج» اثر جدید حاتمی کیا حدوداً از نیمه گذشته است و همچنان فیلمبرداری در شهر قم ادامه دارد.

آتش تقی پور بازیگر فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا درباره آخرین وضعیت تولید این فیلم سینمایی گفت: فیلمبرداری خروج حدوداً از نیمه گذشته است و همچنان فیلمبرداری در شهر قم ادامه دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: دو روز پیش به همراه تیم تولید از شهرستان گچساران راهی تهران شدیم و کلیه مراحل فیلمبرداری خروج در این شهر به پایان رسید، البته بازی من در فیلم خروج در سکانس‌های مربوط به شهرستان گچساران بود و کارم در این فیلم سینمایی به پایان رسید.

بازیگر فیلم سینمایی خروج در مورد پیشنهادات تازه‌ای که برای بازی داشته اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به دو ماه سخت را پشت سر گذاشته ام و ترجیح می‌دهم کمی استراحت کنم تا انرژی تازه‌ای بار دیگر جلوی دوربین بروم.

وی حضور در خروج حاتمی کیا را اتفاقی مثبت خواند و تاکید کرد: حضور در این فیلم بسیار لذتبخش بود، تجربه تازه‌ای برای من ثبت شد، اعتقاد دارم که فیلم خروج صد در صد فیلم فوق العاده‌ای می‌شود، زیرا حاتمی کیا با دقت و تیزهوشی بسیار بالایی کارگردانی این اثر را انجام داده و مطمئنا بازخورد خوبی خواهد داشت.

بازیگر سریال تلویزیونی «ستایش ۳» با اشاره به پایان این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: اتفاق جالب اینجا بود که در روزهایی که ستایش پخش می‌شد، من در شهر گچساران به سر می‌بردم و بازخورد این سریال را بین مردم می‌دیدم، خوشبختانه همه از سریال راضی بودند و این اثر هر شب از سوی مخاطبان پیگیری می‌شد.

تقی پور در همین رابطه خاطرنشان کرد: طی این دو ماه نتوانستم زیاد تلویزیون ببینم، زیرا درگیر بازی در خروج بودم، اما گه گاه که این اتفاق می‌افتاد و سریال ستایش را نگاه می‌کردم کاملاً از نتیجه پروژه راضی بودم.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1318191

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی