واکنش ناامیدانه کونته پس از باخت برابر دورتموند !


واکنش ناامیدانه کونته پس از باخت برابر دورتموند !

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر، معتقد است که اتفاقات بازی بارسلونا، در بازی دیشب مقابل دورتموند نیز برای نراتزوری تکراری شده است. نوشته واکنش ناامیدانه کونته پس از باخت برابر دورتموند ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش ناامیدانه کونته پس از باخت برابر دورتموند !

کونته : من واقعا نا امید هستم اما چیز جدیدی هم نمی توانم بگویم
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۴
واکنش ناامیدانه کونته پس از باخت برابر دورتموند !

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر، معتقد است که اتفاقات بازی بارسلونا، در بازی دیشب مقابل دورتموند نیز برای نراتزوری تکراری شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر دیشب از سری مسابقات هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا مهمان دورتموند بود. شاگردان آنتونیو کونته کار را طوفانی آغاز کردند و تا پایان نیمه اول با دو گل از حریف خود پیش افتادند اما این پایان کار نبود و در نیمه دوم شرایط به طور کلی تغییر کرد. زنبورها در نیمه دوم موفق شدند یک نمایش عالی ارائه دهند و ۳ گل وارد دروازه اینتر کنند. در نهایت این دیدار با نتیجه ۳-۲ به سود دورتموند خاتمه یافت.

آنتونیو کونته پس از این بازی به شدت عصبانی به نظر می رسید. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:

” در بازی مقابل بارسلونا نیز چنین اتفاقی برای ما رخ داد. ما در ابتدا پیش بودیم و سپس نتیجه را واگذار کردیم. در واقع شرایط امروز بدتر از آن بازی نیز بود چرا که ما در این بازی با دو گل از حریف خود پیش بودیم. من واقعا نا امید هستم اما چیز جدیدی هم نمی توانم بگویم. از زدن حرف های تکراری خسته شده ام. بهانه های زیادی وجود دارد اما هر چه بگویم تکراری می شود. امیدوارم آنهایی که باید یک سری چیزها را بفهمند، به خوبی متوجه آن ها شوند.”

کونته در ادامه پیرامون فعالیت اینتر در نقل و انتقالات ژانویه گفت:

“برای من ژانویه و فوریه اهمیت خاصی ندارد. ما باید از ابتدای فصل برنامه‌ریزی بهتری انجام می‌دادیم. تیم اینتر در بازی های قبلی نشان داده که اگر فرم خوبی داشته باشد، هیچ حریفی جلو دارش نخواهد بود اما این بازیکنان دائماً در حال بازی کردن هستند و کاملا خسته شده اند. این موضوع از نتیجه پیش آمده در نیمه دوم کاملا مشخص است. ما نمی توانیم بدون استراحت کردن در لیگ قهرمانان اروپا و سری آ بازی کنیم با این وجود زدن این حرف ها هیچ سودی برای ما ندارد.”

کونته در پایان گفت:

” ما اینتر هستیم و باید به توانایی های خود ایمان داشته باشیم. اگر بیشتر صحبت کنم قطعا تیم به حاشیه خواهد رفت و جنجال های زیادی به وجود خواهد آمد، پس بگذارید دیگر ادامه ندهم. من واقعاً عصبانی هستم چرا که بیشتر از بازی امروز در حد توان ما نیست. امیدوارم چنین بازی هایی دیگر تکرار نشود.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!