کتابخانه تخصصی هنر در سنندج به بهره‌برداری می‌رسد


کتابخانه تخصصی هنر در سنندج به بهره‌برداری می‌رسد

سنندج - ایرنا - رییس حوزه هنری کردستان گفت: همزمان با هفته‌ وحدت کتابخانه تخصصی هنر در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

امین مرادی روز چهارشنبه با اعلام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته وحدت توسط حوزه هنری استان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این هفته بهره‌برداری از کتابخانه تخصصی هنر با بیش از چهار هزار عنوان کتاب با حضور مسئولان ارشد استان در پردیس سینمایی بهمن سنندج است.

وی افزود: این کتابخانه یکی از تخصصی‌ترین کتابخانه‌های هنری استان بوده و کتاب‌های مرجع رشته‌های مختلف هنری در آن موجود بوده و به تدریج بر خزانه منابع آن افزوده خواهد شد.

رییس حوزه هنری کردستان برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با عنوان" وحدت اسلامی "، جشن بهار همدلی با اجرای ارکستر فیلارمونیک کردستان، اجرای موسیقی کردی اجرای گروه نمایش خه‌م‌ره وین و اجرای گروه چهل دف در سالن ورزشی آزادی سنندج را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته وحدت اعلام کرد.

وی اظهار داشت: شانزدهمین یادواره عارف نامی کرد سید بهاء الدین شمس قریشی با حضور دف نوازان و مولودی خوانان برتر استان به عنوان بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور و محوری ترین برنامه هفته وحدت در محل صحن جدید مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.

مرادی اضافه کرد: در این هفته همچنین نشست مولانا شناسی، شب شعر وحدت، اکران رایگان فیلم محمد رسول الله(ص) در پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار در یکی از ایام هفته وحدت و جشن بزرگ وحدت انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: رونمایی از مجموعه اشعار در مدح پیامبر (ص) به کوشش ایوب شکیبا که توسط حوزه هنری به چاپ رسیده از دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

از ۱۲تا ۱۷ربیع الاول با عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش