طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه


طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد آن دانشی که طی چند هفته گذشته به دست آورده اید را مد نظر قرار دهید و پردازش کنید و شروع به پخش کردن آن کنید. زمان آن رسیده تا مهارت های ارتباطی خود را بکار بگیرید. احساسات و عواطف شما به شدت به اعمالتان وابسته اند و همه چیز سبک تر از چند روز گذشته خواهد شد. نفس های عمیق بکشید و راهی برای آزاد کردن تنش جمع شده درونتان پیدا کنید. با آنکه امروز گفتگوها و ارتباطات باید رک و راست باشند، ولی به این سادگی ها هم نیست. اگر به تازگی رابطه ای را آغاز کرده اید، پس احتمالاً زیاد با هم رک و راست نیستید و دلیلش هم مشخص نیست. هر دوی شما در موقعیتی قرار دارید که حس می کنید می توانید چیزهای زیادی را آشکار کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برنامه های هیجان انگیزتان ممکن است تبدیل به هزاران قطعه شوند و درنتیجه جذابیت خود را از دست دهند. شاید مجبور شوید که به خاطر نیازهای دیگران اهدافتان را اصلاح کنید. همچنین این احتمال وجود دارد که سلامتیتان سد راه تلاش هایتان شود. خوش شانسی غیرمنتظره ممکن است با از دست دادن چیزهایی همراه شود. ممکن است کمی پول از دست بدهید یا یک فرصت سودآور را از دست بدهید. شاید از بعضی برنامه ها یا آروزها ناامید شوید. انتقاد معمولتان ممکن است زندگی عشقیتان را پیچیده کند و باعث شود به فکر آینده باشید. بهتر است بیشتر مراقب این رابطه باشید و هرچه سریعتر مشکلات را برطرف کنید تا از این بیشتر به دردسر نیفتید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز روز پیچیده‌ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه‌ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می‌برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می‌شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.چیزهای پنهان زیادی وجود دارد. از روتین همیشگی و روزانه خود دوری کنید. در حال حاضر شما از کارها عقب افتاده اید و نمی خواهید به جلو بنگرید و ایده های کاری خود را پیاده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماهطالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بهترین کار برای انتخاب کردن استراحت از کار است. این چیزی است که طالعتان بسیار با آن موافق است. نگرانی کمتری درباره ی امور مالیتان دارید، ولی هنوز هم نباید بگذارید این مساله از چشمانتان پنهان باشد. سعی کنید بیش از حد روی چیزهای کم اهمیت و لذت های بیش از حد خرج نکنید. خواسته ها و آرزوهای مختلفی کنترل کامل شما را بدست گرفته اند. هرچقدر هم تلاش کنید قادر نخواهید بود که آنها را راضی نگه دارید. ممکن است تغییرات خلق و خو، تغییرات دایمی برنامه ها و انتظارات بیش از حد را تجربه کنید. اگر درنتیجه ی آن احساس ناامیدی داشتید یا رویاهایتان شکسته شد تعجب نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است شما در طی چند روز گذشته شروع به کار کردن بر روی یک پروژه کرده باشید و اگر این کار را انجام دادید، حالا زمان این است که بر آنچه تا کنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد کارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند که در یک ساختمان قبل از اینکه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حرکت کرده و طبق یک برنامه از پیش آماده شده کارهایتان را انجام دهید. احتمالا امروز روز پر مشغله ای برایتان خواهد بود و مجبورید به قول هایی که به خانواده خود داده اید عمل کنید بهتر است که از زیر آن ها فرار نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حس می کنید که نور به زندگی تان تابیده است و باری از دوشتان برداشته شده است، ولی هنوز درام احساسی زیادی وجود دارد که باید آن را حل کنید. به پیاده روی بروید و روی گشاد کردن حجم ریه هایتان کار کنید. ضربان قلب خود را تندتر کنید و پمپاژ خونتان را زیاد کنید. هرچه فعالتر باشید، بهتر می توانید از این موقعیت عبور کنید. امروز شما بیش از همیشه ابهام دارید. از انجام بازی های تفریحی با عشقتان در بهترین ساعات روز لذت می برید و حالا او را برای سواری با ماشین بیرون می برید. صحبت های شما بسیار جالب و هیجان انگیز است و شما می دانید که جهت صحبت را به کدام سو ببرید. امروز بین شما و یکی از همکاران، رئیس یا مشتری ها، بحثی در می گیرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

طالع بینی امروز شما می گوید انرژی زیادی برای ذخیره کردن دارید. آنرا باید فعالانه تر مصرف کنید. شاید بهتر است یک مهمانی راه بیندازید یا خریدهای ضروری را انجام دهید. شاید در نهایت بیش از انچه که برنامه داشتید خرج کنید. مثلا خانوم ها می توانند به راحتی دوراندیشی خود را فریب دهند و یک لباس مدروز یا کالای عجیب بخرند. شرایط خانه می تواند در برنامه هایتان مشکل ایجاد کند. بسیاری ازشما خانم ها برایتان سخت است که وقتی مجبورید خانه را تمیز کنید یا ظرف ها را بشویید چهره ی شاهزاده ای خود را حفظ کنید. اگر کسی را دعوت کرده اید، برای پذیرایی اضافه آماده باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقتی که شما احساس می‌کنید خلاق بودن و شاد بودن باعث می‌شود شما سازنده‌تر باشید، دوباره نیروی تازه‌ای می‌گیرید. اما نگرش‌های بی‌تکلف شما می‌تواند فریبتان دهد. اگرچه شما با مهارت خاص خود می‌توانید پرخاشگری فرد دیگری را به آرامش تبدیل کنید، همچنین برای قبول کردن یک شغل جدی نیز آمادگی کامل دارید. برای اینکه بتوانید شرایط مناسبی را فراهم کنید، از توانایی‌تان بهره بگیرید تا بتوانید بین شرایط خیلی جدی و موقعیتهای شاد و بی‌تکلف تعادل ایجاد کنید. باید مطمئن شوید که برنامه شما دقیق است. آیا به اهداف شخصی خود فکر می کنید یا بیشتر به اهداف جمعی می اندیشید؟ جواب شما باید دومی باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز روز خوبی برای زود درآمدن از رختخواب و انجام کارهاست. شما مردد به نظر می رسید و نمی توانید کاری در این مورد انجام دهید. لازم نیست که تعهدات بزرگی داشته باشید. شما از انجام یک کار و پریدن به کارهای دیگر مشکلی ندارید. وارد جمع شوید و آنچه باید گفته شود بگویید. فعالیت های فیزیکی انجام دهید که تنفس شما را سریعتر می کنند. امروز احساسات شما رو می شوند. شما می توانید بعضی از آن احساسات را پشت دیوار بی اعتنایی مخفی کنید، ولی همه آنها را نمی توان پنهان کرد. عشق شما به وضوح می تواند ببیند که شما دیوانه وار در عشق او گیر افتاده اید و شما تظاهر می کنید که بی اعتنا هستید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

در طالع بینی امروز شما آمده علی رغم چشم اندازهای نوید بخش در زندگی شخصیتان، هنوز هم ممکن است ناراحتی داشته باشید. ممکن است تردیدها، مخالفت ها و سوءتفاهم در تمام مدت روز عذابتان دهند. شاید هم شریک زندگیتان را با کسی مقایسه کنید. همچنین ممکن است شریک زندگیتان شروع به برانداز کردنتان کند. شاید فکر کنید که همسر یا یک فرد نزدیک دستتان می آندازد یا مسخره تان می کند. قبل از نشان دادن ناراحتیتان، با چشمان کس دیگری به خودتان نگاهی بیندازید. این احتمال وجود دارد که این شما بوده باشید که در پایه های رابطه خود بمب کارگذاشته است!

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما حتی اگر در مسافرت باشید برایتان سخت است مسئولیتهایی را که بر عهده تان نهاده شده را قبل از تمام کردن به حال خود رها کنید. شما ترجیح می دهید اول کارتان را تمام کنید و بعد استراحت کنید. اما امروز شاید نتوانید این کار را بکنید. برای اینکه خانواده و دوستانتان از شما انتظار دارند در گفتگوها و کارهای سطحی آنان شرکت کنید. مقاومت کردن بی فایده است؛ فقط باید در این جشن و شادی با آنها همراهی کنید و بعد به سر کار خود برگردید. وقتی ایده بعیدی را می شنوید، واکنش شما این است که آن را کنار بگذارید و با رویکرد معمول خود پیش بروید. زود قضاوت نکنید و این ایده را رد نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی شخصی امروز / 15 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما حتی اگر در مسافرت باشید برایتان سخت است مسئولیتهایی را که بر عهده تان نهاده شده را قبل از تمام کردن به حال خود رها کنید. شما ترجیح می دهید اول کارتان را تمام کنید و بعد استراحت کنید. اما امروز شاید نتوانید این کار را بکنید. برای اینکه خانواده و دوستانتان از شما انتظار دارند در گفتگوها و کارهای سطحی آنان شرکت کنید. مقاومت کردن بی فایده است؛ فقط باید در این جشن و شادی با آنها همراهی کنید و بعد به سر کار خود برگردید. وقتی ایده بعیدی را می شنوید، واکنش شما این است که آن را کنار بگذارید و با رویکرد معمول خود پیش بروید. زود قضاوت نکنید و این ایده را رد نکنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...