به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پایتخت، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در خصوص کشفیات سی امین مرحله از طرح رعد گفت: همکاران ما در سرکلانتری هفتم توانستند با اجرای 67 حکم قضایی که از سوی مقامات محترم قضایی صادر شده بود، بیش از 105سارق را دستگیر کنند.

جلیلیان ادامه داد: همچنین 98 فقره انواع سرقت نیز کشف شد که ارزش ریالی تمامی اموال مکشوفه در سرکلانتری هفتم پایتخت حدود 3 میلیارد تومان است که در بین اموال کشف شده 158 دستگاه بیسیم نظامی قاچاق، 2 هزار لیتر مشروبات الکلی، سلاح جنگی و شکاری و ساچمه‌ای 4 قبضه و بیش از 11 تن سیم برق کشف و ضبط شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به این موضوع کالاهای قاچاق دیگری نظیر پارچه، قرص‌های نایاب در بین اموال مکشوفه وجود داشته است، بیان کرد: 155 مورد جمع‌آوری معتادین متجاهر در نقاط مختلف که تحت نظر سرکلانتری هفتم بوده، انجام شده و 35 محله نیز در دستور کار پاک سازی قرار گرفته‌اند.

سرکلانتر هفتم پایتخت در پاسخ به این سوال که بسیم‌های کشف شده از چه نوعی است و از کدام کشورها وارد ایران شده؟ عنوان کرد: بیسم‌ها همگی در زمره بیسیم‌های نظامی قرار می‌گیرند که فرکانس‌های آن نیز کاملا تعریف شده و در محله مولوی تهران نیز کشف شده است. متاسفانه این بیسیم‌ها از کشورهای حوزه خلیج فارس وارد شده است.

جلیلیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی اعضای باند بیسیم‌های قاچاق شناسایی شده‌اند که دو نفر از این افراد با کار اطلاعاتی و شبانه‌روزی پلیس دستگیر شده و دستگیری دو نفر دیگر نیز در دستور کار اطلاعاتی ما قرار دارد.

او در ادامه با توضیحاتی درباره داروهای کشف شده، تصریح کرد: داروهای کشف شده از جمله داروهای نایابی است که متاسفانه در بازار سیاه به فروش می‌رسیده و گاهی اوقات قیمت یک ورق از این داروها به شکلی بالا بوده که هرکسی توانایی خرید آن را نداشته است.

سرکلانتر هفتم پایتخت در پایان گفت: 42 نفر از 105 سارق دستگیر شده دارای سابقه کیفری بوده‌اند که مجددا توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.