ارائه خدمات پزشکی و تجویز نسخه در فضای مجازی؛ غیرقانونی


ارائه خدمات پزشکی و تجویز نسخه در فضای مجازی؛ غیرقانونی

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: تجویز غیرحضوری نسخه در فضای مجازی غیرقانونی است.

ارائه خدمات پزشکی و تجویز نسخه در فضای مجازی؛ غیرقانونیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرهنگ تورج کاظمی در مصاحبه با رادیو گفتگو اظهار داشت: متاسفانه کاربران فضای اجتماعی به ویژگی‌های بارز فضای مجازی به ویژه احراز هویت و شناسایی مخاطب در این فضا بی تفاوتند و سهل انگاری می‌کنند.
وی افزود: برخی افراد مطالبی را درخصوص ارائه خدمات در فضای مجازی منتشر می‌کنند و کاربران هم بدون احراز صلاحیت آن‌ها در موارد مورد نظر مراجعه و خدمات دریافت می‌کنند و دچار مشکل می‌شوند.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ یادآور شد: شکایت‌های متعددی در خصوص مراجعه کاربران به افراد و واریز مبالغ به حساب برخی افراد ارائه می‌شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: کاربران برای خرید کالا و خدمات فضای مجازی حتما هویت و صلاحیت فرد آگاهی دهنده را از مراجع ذی صلاح درخواست و بررسی کنند و با دیگر افراد هم در این خصوص مشورت کنند تا دچار آسیب نشوند.
سرهنگ کاظمی با بیان اینکه ارائه خدمات پزشکی به صورت مجازی غیرقانونی است گفت: در حال حاضر امکان تجویز نسخه پزشک در فضای مجازی وجود ندارد بنابراین اینکه کاربر به صورت غیرحضوری نسخه‌ای را تجویز کند، کار غیرقانونی است.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ابراز داشت: پلیس فتا موارد غیرقانونی تبلیغ برای مراجعه به پزشک را از مراجع ذی صلاح پیگیری و استعلام می‌کند و در صورت غیرقانونی بودن قضیه اطلاع رسانی و برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا