اطلاع رسانی فرمانداران درباره زمان و مکان نام نویسی داوطلبان


اطلاع رسانی فرمانداران درباره زمان و مکان نام نویسی داوطلبان

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس از 10 تا 16 آذر است، بر لزوم اطلاع رسانی فرمانداران تاکید کرد.

اطلاع رسانی فرمانداران درباره زمان و مکان نام نویسی داوطلبانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه ستاد انتخابات با اشاره لزوم برگزاری مطلوب انتخابات اظهار داشت: عملکرد فرمانداری‌ها به جهت برگزاری جلسات، مصوبه‌ها و بارگذاری اخبار مطلوب ارزیابی می‌شود.
وی با اشاره به نزدیک شدن به مرحله تشکیل هیئت‌های اجرایی و ثبت نام داوطلبان ادامه داد: از ۱۰ آذر تا ۱۶ آذر به مدت ۷ روز ثبت نام از داوطلبان انجام می‌شود که در وزارت کشور یا در مرکز حوزه انتخابیه خاوهد بود و در استان تهران در ۶ شهرستان ثبت نام صورت می‌گیرد.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: فرمانداران مکلف به اطلاع رسانی در مورد زمان و مکان ثبت نام داوطلبان هستند هر چند اطلاع رسانی در صدا و سیما انجام می‌شود، اما فرمانداری‌ها نیز باید اطلاع رسانی داشته باشند.
حسن بیگی با اشاره به لزوم دعوت مردم به حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری گفت: هنگام ثبت نام داوطلبان زمینه طوری فراهم شود تا عدالت در گفتار، کردار و رفتار انجام شود چرا که در هیئت اجرایی، مجری قانون هستیم و یکی از تکالیف قانونی در این زمینه بی طرفی کامل است.
وی به اهمیت اعتماد و اطمینان کامل مردم به هیئت‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: مراحل ثبت نام مستندسازی شود و تا زمان تایید انتخابات این موارد را نگهداری کنید و دقت لازم را در این مورد داشته باشید چرا که همه موارد باید دقیق، مرتب و منظم طی شود و مراقبت کنید تا حاشیه سازی صورت نگیرد.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه آموزش نماینده فرماندار‌ها باید جدی گرفته شود تا روند انتخابات به شکل مطلوب طی شود، تصریح کرد: جلسات داخلی حوزه‌های انتخابیه و جلسات هماهنگی برگزار شود و اولویت اصلی باید برگزاری مطلوب انتخابات باشد و این امر در شهرستان‌ها مور توجه جدی قرار گیرد.

حسن بیگی با بیان اینکه انتخابات استان تهران ویترین انتخابات کشور است تاکید کرد: باید طوری عمل کنیم تا انتخابات به شکل مطلوب و طبق مر قانون برگزار شود ضمن اینکه درجه بندی شعب اخذ رای، ارسال اخبار تحلیل حوزه انتخابیه نیز صورت گیرد.
آقاعلیخانی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران
هماهنگی لازم میان ۶ حوزه انتخابیه استان تهران پیگیری می‌شود
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران با اشاره به برگزاری یازدهمین جلسه ستاد انتخابات بر هماهنگی ۶ حوزه انتخابیه استان تاکید کرد.
آقاعلیخانی با بیان اینکه ۶ حوزه انتخابیه در استان تهران وجود دارد، افزود: جلسه امروز به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون آخرین اقدامات و پیگیری از فرمانداری‌ها در مورد بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد انتخابات کشور برگزار شد.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران سپس بیان کرد: باید با همکاری و هم افزایی شرایطی فراهم کنیم که انتخابات به شکل مطلوب و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.
آقاعلیخانی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات با فرمانداری‌ها به منظور وحدت رویه و هماهنگی لازم برگزار می‌شود تا بتوانیم بر مبنای قانون و با مشارکت مردم این انتخابات را برگزار کنیم.
هادی زاده، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران
افزایش ۴۵ درصدی کشف موادمخدر؛ تریاک در صدر
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران از رشد ۴۵ درصدی کشفیات موادمخدر در استان تهران خبر داد.
مصطفی هادی‌زاده در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره کشفیات مواد مخدر اظهار داشت: میزان کشفیات در شش ماهه نخست سال ۹۷ حدود ۲۴ هزار و ۳۴۰ کیلوگرم بود که در مدت مشابه سال جاری به ۳۵ هزار و ۲۶۳ کیلوگرم افزایش یافته است.
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران همچنین با اشاره رشد ۹ درصدی دستگیری‌ها در شش ماه نخست سال ۹۸ تصریح کرد: دستگیری ۶۰ هزار و ۹۷۵ نفر در این مدت نشان از تلاش جدی مسئولان و دستگاه‌های ذیربط دارد ضمن اینکه در کشفیات لابراتور‌های شیشه و هروئین با اقدامات مقابله‌ای مناسب کاهش ۳۸ درصدی در شش ماه نخست سال در استان تهران داشتیم.
هادی‌زاده افزود: معتادان متجاهر جمع‌آوری شده توسط پلیس ۸۷ درصد رشد در استان تهران داشته و در موضوع پذیرش مراکز اقامتی برای معتادان ۷۰ درصد و در حوزه اتباع نیز ۱۸۸ درصد رشد یافته است، همچنین در زمینه خودرو‌های توقیفی ۲۲ درصد و در زمینه موتورسیکلت‌ها نیز ۱۱ درصد در استان تهران کاهش داشتیم.
وی گفت:: بیشترین کشفیات در حوزه مواد مخدر مربوط به تریاک با ۲۵ هزار و ۳۸۷ کیلوگرم، حشیش با ۲ هزار و ۴۰۶ کیلوگرم و هرویین با بیش از ۱۳۸۱ کیلوگرم بوده و ۲۷ درصد از مجموع دستگیری‌های کل کشور نیز مربوط به استان تهران است.
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران افزود: ۶۰۵ نفر قاچاقچی، ۱۴ هزار و ۶۰۵ نفر توزیع‌کننده، ۲ هزار و ۱۷۵ نفر حمل‌کننده و ۵ هزار و ۸۳۷ نفر نیز نگهدارنده و ۳۷ هزار و ۷۳۵ نفر معتاد با تلاش دستگاه‌های مقابله‌ای جمع‌آوری شده‌اند.
هادی‌زاده گفت:: در مورد تولید شیشه و هروئین در شش ماه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته شاهد روند کاهشی بوده‌ایم، اما به نسبت کل کشور با ۲۱ کارگاه، ۵۴ درصد کشفیات به استان تهران اختصاص دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل