انتقادات مردم اهواز درخصوص آبگرفتگی‌ پس‌از باران به‌حق است


انتقادات مردم اهواز درخصوص آبگرفتگی‌ پس‌از باران به‌حق است

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: انتقادات مردم درخصوص آبگرفتگی‌ معابر شهری اهواز پس‌ از باران به‌ حق است اما با مقایسه با پارسال، امسال با وجود بارش بیشتر باران، میزان آبگرفتگی کمتر بود.

غلامرضا شریعتی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه‌های شهر اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: میزان بارش باران در چند روز پیش در اهواز ۶۰ میلیمتر بود اما حجم بالایی از آب باران در خیابان‌ها به فاصله ۲۴ ساعت تخلیه شد.

وی ادامه داد: پارسال با بارش ۴۰ میلیمتری باران، خیابان انقلاب یک هفته و منطقه عین۲ به مدت چهار روز گرفتار معضل آبگرفتگی بود اما امسال این مشکل بسیار کمتر شده است، البته وظیفه ما اینست که این مشکل را کامل حل کنیم.

شریعتی درخصوص پروژه زیرگذر زردشت اهواز نیز گفت: برای تکمیل این پروژه مشکلاتی با برخی سازمان‌ها از جمله شرکت گاز وجود داشت که حل شده و امیدواریم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: قسمت عمده ای از پروژه پل نهم اهواز نیز انجام شده که با تکمیل آن و اتصال به پل زردشت یک مسیر موازی با جاده ساحلی و کیانپارس ایجاد می شود که به روان‌تر شدن ترافیک کمک خواهد کرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: یکی دیگر از پروژه های عمرانی درحال اجرا اتصال جاده ساحلی اهواز به ملاثانی است که باید توسط شهرداری‌های اهواز، شیبان و ملاثانی انجام شود.

وی با بیان اینکه تکمیل رینگ پل ششم اهواز از سال ۹۵ آغاز شده است ادامه داد: بخشی از این پروژه از سمت اهواز به سمت شهرستان کارون متوقف شده و از منازل ۲هزار واحدی تا جاده ماهشهر پروژه مسدود بود اما شهرداری مجدد آن را فعال کرده است؛ با تکمیل این پروژه ۳۰ درصد ترافیک شهر کاسته خواهد شد و خودروهای سنگین حامل مواد اولیه فولاد از این مسیر تردد می‌کنند.

شریعتی درخصوص منطقه عین۲ اهواز نیز گفت: مردم منطقه عین۲ انتقادات به حقی در حوزه آب و فاضلاب و آسفالت خیابان‌ها داشتند، زیرساخت های گاز و برق انجام شده و آب و فاضلاب باید کار خود را انجام دهد تا شهرداری این منطقه را آسفالت کند.

وی دلیل توقف در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید بندر را مسدود شدن حساب پیمانکار پروژه بیان کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی حساب پیمانکار را مسدود کرده بود و به همین دلیل امکان واریز پول برای پیمانکار وجود نداشت؛ با رایزنی صورت گرفته با سازمان تامین اجتماعی کشور این مشکل برطرف شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: حساب پیمانکار این پروژه روز شنبه آینده بازگشایی می‌شود و شهرداری اهواز امکان واریز پول را دارد پس از آن امیدواریم پروژه هرچه سریعتر تکمیل شود.

استاندار خوزستان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اهواز روز سهشنبه از برخی پروژه های کلانشهر اهواز دیدن کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403