«دابُر» در سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران


«دابُر» در سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

فیلم کوتاه «دابُر» به کارگردانی سعید نجاتی در 2 بخش رقابتی داستانی ملی و بین‌الملل سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «دابُر» به کارگردانی سعید نجاتی در ۲ بخش رقابتی داستانی ملی و بین‌الملل سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد. این فیلم روزهای سه شنبه ۲۱ آبان ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ سالن یک و دو و پنجشنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ سالن شماره یک در بخش ملی و در بخش بین‌الملل چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۸:۳۰ الی ۲۰ سالن شماره سه در جشنواره فیلم کوتاه تهران اکران می‌شود.

تولید فیلم کوتاه «دابُر» در زمستان ۹۷ و مراحل پس از تولید در اواسط سال ۹۸ به پایان رسید.

ژانر «دابُر» اجتماعی است و فیلمنامه آن به صورت مشترک توسط سعید نجاتی و فاطمه اشعری نوشته شده است. این فیلم به رابطه پدر و دختر نوجوانش می‌پردازد.

سعید نجاتی مدرس سینما و فیلمساز کشورمان پیش از «دابُر»، ۱۴ فیلم کوتاه داستانی و تجربه‌گرا را در کارنامه خود دارد. وی همچنین در بیش از ۲۵۰ جشنواره ملی و بین‌المللی شرکت داشته و در مجموع بیش از یکصد جایزه کسب کرده است.

از عوامل اصلی فیلم می‌توان به سعید نجاتی( کارگردان)، فاطمه اشعری و سعید نجاتی(نویسنده)، مجید پتکی، مهری سادات آل آقا و فرن حسنی‌نیا(بازیگران) اشاره کرد.

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1317916

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!