آخرین سخنان کواچ به بازیکنان؛ در رختکن بایرن بعد از شکست چه گذشت؟


آخرین سخنان کواچ به بازیکنان؛ در رختکن بایرن بعد از شکست چه گذشت؟

نیکو کواچ جمعی از بازیکنانش را به باد انتقاد گرفت.

آخرین سخنان کواچ به بازیکنان؛ در رختکن بایرن بعد از شکست چه گذشت؟
به گزارش صدای ایران و به نقل از مارکا، نیکو کواچ سرمربی بایرن قبل از خروج از این تیم ماموریت خود را به اتمام رساند و انتقادات خود به جمعی از بازیکنانش را مطرح کرد.
بایرن مونیخ روز شنبه و در دیدار هفته دهم خود در بوندسلیگا با نتیجه غیرمنتظره 5-1 برابر آینتراخت فرانکفورت شکست خورد تا با 18 امتیاز و 4 امتیاز فاصله با گلادباخ صدرنشین، در رده چهارم جدول بایستد. در نهایت یکشنبه شب نیکو کواچ از سمت خود برکنار شد تا باواریایی ها دوباره به دنبال مربی جدیدی باشند.
اکنون بیلد، رسانه معتبر آلمانی پرده از گفت و گوی کواچ با بازیکنان خود در رختکن ورزشگاه کومرزبانک آرنا بعد از این شکست تلخ برداشته است؛ شکستی که سنگین ترین باخت باواریایی ها در یک دهه اخیر محسوب می‌شد.
او خطاب به تیاگو آلکانتارا و در واکنش به شیرجه او برای گرفتن خطا گفته: "تو نباید اینقدر نقش بازی کنی." در خصوص گنبری گفته: "تو خیلی راحت توپ را از دست می‌‌دهی." و "تو زمانی که توماس (مولر) در حال جنگیدن است، ساکن می‌ایستی" انتقادی بوده که کواچ نسبت به عملکرد کینگزلی کومان مطرح کرده است.
حتی ژروم بواتنگ هم از گرند انتقادات کواچ در امان نبود. بواتنگ که با اخراج خود در دقیقه 9 و ده نفره کردن بایرن برای ادامه بازی، اصلی ترین نقش را در این شکست بازی کرد، با این جملات مواجه شد: "باید در چنین موقعیت هایی باهوش تر عمل کنی! تو به حرف گوش نمی‌کنی!"
"ما صحبت می‌کنیم و این حرکات را تمرین می‌کنیم، اما شما هیچ کدام از آن ها را در جریان بازی اجرا نمی‌کنید!" کواچ بعد از اخراج از بایرن در سخنانی با خواسته خود از بایرن رفته است و برملا شدن این جملات هم نشان می‌دهد که او مطمئن بوده دیگر قرار نیست این بازیکنان را ملاقات کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس