قدردانی از حماسه‌آفرینی زنجانی‌ها در 13 آبان


قدردانی از حماسه‌آفرینی زنجانی‌ها در 13 آبان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه استاندار زنجان در پیام مشترکی از حضور گسترده و حماسه‌آفرینی مردم استان در یوم‌الله 13 آبان قدردانی کردند.

به نقل از روابط‌عمومی استانداری زنجان، در متن این پیام آمده است:

وحدت، مقاومت و اراده ملت رمز پیروزی در برابر آمریکا است.

«رهبر معظم انقلاب اسلامی» (مدظله العالی)

جمهوری اسلامی به برکت جوانان خود، جلوی هرگونه نفوذ آمریکا به کشور را بسته است، این مقاومت و پشتیبانی ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر به ضعیف‌تر شدن آمریکا و وحشی‌تر شدن آن شده، امروز بار دیگر گام‌های استوار، عزم راسخ، برگ زرین دیگری از حضور گسترده و حماسی مردم غیور و همیشه در صحنه استان زنجان در تاریخ این کشور به ثبت رسانید.

زنجانی‌های هوشیار و بابصیرت، با شور و شوق کم‌نظیر، به‌ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، روحانیون، نخبگان و آحاد مردم ولایت‌مدار کوشا و آگاه استان، یوم‌الله ۱۳ آبان امسال را به تجلی‌گاه حماسه شورانگیز و حضور و آوردگاه با شکوه عزت و عظمت تبدیل کردند.

مردم استان زنجان همچون سایر ایرانیان سرفراز یاد و خاطره شهدای دانشجو و دانش‌آموز را گرامی داشته و با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، یک بار دیگر با امام و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند تا راه و آرمان‌های انقلاب را تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه دهند.

حضور حماسی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی در راهپیمایی امروز، موج عظیمی از ایمان، اتحاد و همبستگی و پیوند از هم ناگسستنی نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

لذا اینجانبان صمیمانه از همراهی و حضور باصلابت و متعهدانه شما مردم عزیز و نیز از حضور و سخنرانی وزیر توانمند و شایسته اطلاعات جمهوری اسلامی، که در خلق این حماسه سهیم بودند، تشکر و قدردانی می‌نماییم، امیدواریم این اتحاد و وحدت میان مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی تا شکست کامل همه استکبار و دشمنان اسلام عزیز استمرار یابد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس