فاوره: باید انتظار هر اتفاقی را برابر اینتر داشته باشیم


فاوره: باید انتظار هر اتفاقی را برابر اینتر داشته باشیم

سرمربی بوروسیا دورتموند پیش از دیدار برابر اینتر به شاگردانش هشدار داد.

به گزارش ایسنا، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) با برگزاری هشت مسابقه آغاز می‌شود تا پرونده دور برگشت این فصل از رقابت‌ها باز شود. در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ قهرمانان دورتموند برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود باید در خانه، اینتر را شکست دهد و شکست بازی رفت را جبران کند.

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند پیش از این دیدار گفت: باید خودمان را برای هر اتفاقی در بازی برابر اینتر آماده کنیم. باید برای شکست دادن اینتر خیلی خیلی خوب بازی کنیم. برابر اینتر باید خیلی خوب حمله و دفاع کنیم و راهی دیگر برای شکست دادن حریف خود نداریم. اینتر تیمی است که ضدحمله‌های سریع و خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد می‌کند و به همین خاطر باید کاملا هوشیار باشیم تا غافلگیر نشویم.

فاوره ادامه داد: نمی‌دانم برابر اینتر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. همچنین اطلاعی از آمادگی مارکو رویس برای این دیدار ندارم ولی شاید به این بازی برسد. شرایط رویس را قبل از بازی با اینتر ارزیابی خواهیم کرد.

دیدار رفت دو تیم در ایتالیا با برد اینتر به پایان رسید و تیم فاوره در این دیدار محکوم به پیروزی است تا شانس صعود به مرحله حذفی را از دست ندهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت