تقدیر فرماندار مهاباد از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان


تقدیر فرماندار مهاباد از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان

مهاباد- ایرنا- فرماندار مهاباد با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم و به خصوص دانش‌آموزان این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان بهمن قدردانی کرد.

در پیام «ایرج شجاعی» فرماندار مهاباد که روز سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بار دیگر گام‌های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و شوق ایرانیان، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را به تجلی‌گاه حماسه شورانگیز حضور و آوردگاه باشکوه عزت و عظمت تبدیل کرد.

در این پیام تاکید شده است: مردم مومن و انقلابی شهرستان مهاباد نیز همگام با ملت ایران به صحنه آمدند و با خلق حماسه‌ای ماندگار، طراوت و تازگی دوباره‌ای به حیات پربرکت انقلاب اسلامی بخشیدند.

«حضور حماسی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم قدرشناس مهاباد در راهیپمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اقیانوس عظیمی از ایمان، اتحاد، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت».

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی‌شک این حضور متعهدانه و انقلابی که موجی از شور و امید را به همراه آورد، رسالت خطیر خدمتگزاری را برای مسوولان سنگین‌تر و عزم آنها را در مرتفع ساختن مشکلات دوچندان خواهد نمود.

ضمن تبریک این حماسه بزرگ، صمیمانه از همراهی و حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت مردم در راهپیمایی وحدت بخش یوم‌الله ۱۳ آبان که در خلق این حماسه انقلابی سهیم بودند تشکر و قدردانی می کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟