پیکر شهید تازه تفحص‌شده مدافع حرم در شهرری تشییع شد


پیکر شهید تازه تفحص‌شده مدافع حرم در شهرری تشییع شد

شهرری- ایرنا- پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم «احمد سیرنائبی» امروز پنجشنبه با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در شهرری تشییع شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم از میدان شهرری به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

استقبال مردم ولایت‌مدار شهرستان ری در این مراسم به حدی بود که همه مسیرهای منتهی به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مسدود شد.

تشییع کنندگان با سردادن شعارهای «لاالله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز تقدیر کردند.

زنان و مردان، پیر و جوان با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بار دیگر با شهیدان راه اسلام و مکتب قرآن عهد و میثاقی دوباره بستند.

پیکر این شهید سرافراز و دلاور پس از مراسم تشییع و وداع باشکوه مردم شهرری و اقامه نماز در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در قطعه 50 شهدای مدافع حرم بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

شهید احمد سیرنائبی متولد 1372 در تهران بود که داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) با لشگر فاطمیون عازم سوریه شد، این شهید بزگوار در شانزدهم اردیبهشت 1395 در مبارزه با تکفری‌های داعش در منطقه عملیاتی ویژه در سوریه به مقام شامخ شهادت رسید.

پیکر شهید احمد سیرنائبی به دلیل کمین نیروهای دشمن در نزدیکی آن‌ها بازگردانده نشد و در منطقه ماند تا اینکه پس از مدت‌ها انتظار کشف و به کشور بازگشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی