صدور 16 حکم در طول سه روز برای مصادره زمین های فلسطینی


صدور 16 حکم در طول سه روز برای مصادره زمین های فلسطینی

رئیس هیئت مقاومت در برابر احداث دیوار حائل و شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در طول سه روز گذشته با هدف خدمت به طرح استعماری خود در طول سه روز 16 حکم برای مصادره زمین های فلسطینی صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، «ولید عساف» رئیس هیئت مقاومت در برابر احداث دیوار حائل و شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی وابسته سازمان آزادیبخش فلسطین، گفت: مقامات رژیم صهیونیستی در سه روز اخیر، 16 حکم مبنی بر مصادره زمین های فلسطینی به نفع طرح استعماری اسرائیلی در کرانه باختری صادر کرده اند.

عساف افزود: در سه روز گذشته مقامات صهیونیستی با صدور 16 حکم دست بر روی زمین های فلسطینی گذاشتند تا وضعیت جدیدی را در کرانه باختری ایجاد کنند.

وی در گفتگوی ویژه با آناتولی، گفت: این حکم ها و تصمیمات درباره مصادره هزاران متر از خاک فلسطین است. بخشی از این حکم ها باهدف ایجاد ارتباط بین شهرک های صهیونیستی با یکدیگر و مرتبط کردن این شهرک ها با شهر اشغالی قدس اجرا می شود.

رئیس هیئت مقاومت در برابر احداث دیوار حائل و شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی گفت: مقامات صهیونیستی باهدف توسعه زیرساخت های شهرک های صهیونیستی به مصادره زمین های مخصوصی با عنوان زمین های دولتی اقدام کردند.

عساف افزود: این حکم ها و تصمیم ها شامل همه استان های کرانه باختری می شود. این اقدامات با هدف خدمت به طرح استعماری و سیطره کامل بر سرزمین فلسطین و منابع طبیعی آن و به حاشیه راندن فلسطینی ها انجام می گیرد.

سازمان «صلح الان» در گزارش اکتبر خود آورده است که از زمان رسیدن «دونالد ترامپ» به ریاست جمهوری آمریکا ساخت شهرک سازی صهیونیستی افزایش یافته است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری