فهرست 4 نفره بایرن مونیخ برای جانشینی کواچ؛ خبری از مورینیو نیست


فهرست 4 نفره بایرن مونیخ برای جانشینی کواچ؛ خبری از مورینیو نیست

فهرست 4 نفره بایرن مونیخ برای سرمربیگری اعلام شد؛مورینیو در این لیست نیست

فهرست 4 نفره بایرن مونیخ برای جانشینی کواچ؛ خبری از مورینیو نیست
به گزارش صدای ایران باشگاه بایرن مونیخ که روز گذشته با نیکو کواچ کروات قطع همکاری کرد حالا فهرستی ۴ نفره برای انتخاب جانشین او درست کرده است. این در حالی است که اسکای آلمان امروز از تماس بایرن مونیخ با اریک تن هاگ سرمربی آژاکس خبر داد.
نشریه بیلد و گاردین در گزارشی مشترک از ماسیمیلیانو آلگری، اریک تن هاگ، آرسن ونگر و رالف رانگنیک به عنوان گزینه های بایرن مونیخ نام برده اند. رافائل هونیگشتن خبرنگار مشهور آلمانی هم با تایید این فهرست مدعی شده که تن هاگ و آلگری گزینه های اصلی بایرن هستند اما آژاکس با جدایی تن هاگ در میانه فصل موافقت نمی کند و بایرن نسبت به ناآشنا بودن آلگری با زبان آلمانی نگران است.
همین باعث شده که بایرن به گزینه های موقتی چون ونگر و رانگنیک فکر کند. بایرن در پایان فصل پیش به برکناری کواچ و انتخاب رانگیک که در حال حاضر مدیر ورزشی باشگاه سالزبورگ است فکر کرد اما در نهایت تصمیم گرفت به همکاری خودش با کواچ ادامه دهد اما حالا بار دیگر ممکن است به سراغ رانگنیک برود. بیلد همچنین از علاقه سران بایرن مونیخ به آرسن ونگر خبر داده و مسلط بودن این مربی به زبان آلمانی باعث شده که او به یک گزینه جذاب برای قبول پست مربیگری موقت تبدیل شود.
در این گزارش ها آمده که ژوزه مورینیو فعلا در میان گزینه های بایرن وجود ندارد و سران این باشگاه به خصوص اول هوینس مخالف آمدن او هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد