احتمال آلوده شدن هوای شهرهای صنعتی


احتمال آلوده شدن هوای شهرهای صنعتی

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز ( 14 آبان ) تا اواسط هفته آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرام و پایدار خواهد بود، از این رو احتمال افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای بزرگ، صنعتی، پرجمعیت و پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

امین حسین نقشینه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: امروز و فردا در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد همچنان تداوم دارد.

وی اظهار داشت: پنجشنبه این هفته در جنوب خوزستان و شمال خلیج فارس و جمعه و شنبه جنوب فارس و غرب هرمزگان، بارش های پراکنده خواهیم داشت.

نقشینه ادامه داد: ماندگاری هوای سرد را تا فردا در مناطق شمالی و شرقی کشور خواهیم داشت.

هوای تهران ناسالم می شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: فردا احتمال غبار صبحگاهی در تهران وجود دارد و به علت پایدار بودن جو روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هوا در پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار می‌گیرد، کمینه دمای امروز مهرآباد ۹ و بیشینه دمای آن ۱۸ می شود، همچنین کمینه دمای امروز صبح شمیرانات ۶ بود و بیشینه دما به ۱۶ درجه می رسد.

نقشینه گفت: خلخال و سراب ۴ درجه زیر صفر و شهرکرد با دمای دو درجه زیر صفر و بندرعباس با دمای ۳۳ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید