تجربه سینمای 80 اینچی در خانه! (+فیلم و تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – کمپانی فیلیپس با معرفی پروژکتور خانگی نئوپیکس ایزی پلاس مینی، محصول باکیفیتی را روانه بازار کرده است. این پروژکتور قادر به نمایش تصاویر 80 اینچی با بزرگنمایی 1080پی است. نئوپیکس در ابعاد 3.33 در 8.15 در 5.91 اینچ تولید و سنگینی آن برابر با 860 گرم است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول بدنه ای شیشه ای و براق دارد...

مجله آنلاین موبنا – کمپانی فیلیپس با معرفی پروژکتور خانگی نئوپیکس ایزی پلاس مینی، محصول باکیفیتی را روانه بازار کرده است. این پروژکتور قادر به نمایش تصاویر 80 اینچی با بزرگنمایی 1080پی است.

نئوپیکس در ابعاد 3.33 در 8.15 در 5.91 اینچ تولید و سنگینی آن برابر با 860 گرم است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول بدنه ای شیشه ای و براق دارد و ظاهر مدرن آن به خوبی با سیستم صوتی تصویری منزل هماهنگ می شود.

استفاده از نور ال ایی دیی با قدرت 2600 لومن تضمینی برای کیفیت تصاویر پخش شده از نئوپیکس است. دارای اسپیکر استریو داخلی و همچنین بلوتوث است که می توان آنرا به اسپیکرهای قدرتمندتر نیز متصل کرد.

با استفاده از وای فای به انواع تلفن هوشمند و سایر گجت های قابل حمل متصل می شود. روی بدنه آن یک پورت اچ دی ام آی، پورت یو اس بی، شیار میکرو اس دی و پورت AV مشاهده می شود.

تجربه سینمای 80 اینچی در خانه! (+فیلم و تصاویر)

این محصول در صفحه آمازون برچسب قیمت 179.99 دلاری دارد.

تجربه سینمای 80 اینچی در خانه! (+فیلم و تصاویر)

تجربه سینمای 80 اینچی در خانه! (+فیلم و تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق