منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Dragon Age 4 باشید


رسانه کلیک – به مناسبت دهمین سالگرد سری دراگون ایج، رویداد ویژه ای در خصوص این مجموعه در روز سیزدهم آذر ماه برگزار می شود که انتظار می رود شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Dragon Age 4 باشیم. درست ده سال پیش بود که استودیوی بایوور در آن دوران طلایی خود یک بازی ویدیویی […] نوشته منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Dragon Age 4 باشید اولین بار در...

رسانه کلیک – به مناسبت دهمین سالگرد سری دراگون ایج، رویداد ویژه ای در خصوص این مجموعه در روز سیزدهم آذر ماه برگزار می شود که انتظار می رود شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Dragon Age 4 باشیم.

درست ده سال پیش بود که استودیوی بایوور در آن دوران طلایی خود یک بازی ویدیویی متفاوت و مهیجی را تحت عنوان Dragon Age: Origins راهی بازار کرد. اثری که دنیای وسیع و پر راز و رمز آن توجه شماری از بازیکنان را به خود جلب و به لطف گیم پلی هیجان انگیز و شخصیت پردازی دوست داشتنی، نقش آفرینی بی نظیری را تقدیم علاقه مندان کرد. حال، دقیقا ده سال از چنین روزی می گذرد و استودیوی بایوور با وجود اینکه هم اکنون به خاطر عرضه بازی های نسبتا ضعیف، دوران چندان خوبی را سپری نمی کند، لیکن در نظر دارد که دهمین سالگرد این مجموعه محبوب خود را با همراهی هواداران جشن بگیرد.

به بیان دقیق تر، چندی پیش استودیوی BioWare با انتشار توییتی در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود، ضمن تبریک دهمین سالگرد سری «عصر اژدها»، از برگزاری یک دورهمی با هواداران این مجموعه در روز 13 آذر سال جاری (4 دسامبر) خبر داد. در حالی که این مراسم به منظور جشن ده سالگی فرانچایز برگزار می شود، اما به نظر می رسد که در جریان آن، اطلاعات بیشتری از بازی Dragon Age 4 به اشتراک گذاشته می شود و چه بسا شاهد نمایش تریلرهای جدیدی از آن خواهیم بود. هرچند که این مورد هنوز توسط سازندگان تایید نشده است.

با این وجود، این گمانه زنی ها از جایی آغاز می شود که بایوور در انتهای پیام خود، نام این مجموعه را به عمد اشتباه نوشته و بجای استفاده از حرف A در کلمه Age، از عدد 4 استفاده کرده است. به بیان دیگر، این استودیو Dragon Age را به صورت Dragon 4ge نوشته که این موضوع ظاهرا به حضور نسخه چهارم بازی در این مراسم اشاره می کند.

منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Dragon Age 4 باشید

منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Dragon Age 4 باشید

متن توییتر استودیوی بایوور به شرح زیر است:

امروز، سالگرد ده سالگی سری Dragon Age است. امسال بسیار خوشحال هستیم که با برگزاری یک مهمانی در روز سیزدهم آذر (چهارم دسامبر)، به همراه جامعه بازی این رویداد مهم را جشن خواهیم گرفت. شما در این روز Dragon 4ge خواهیم دید!

البته، لازم به ذکر است که ارائه اطلاعات جدید از عنوان مورد انتظار دراگون ایج 4 بدین معنا نیست که روند ساخت آن رو به اتمام بوده و این عنوان طی ماه های اخیر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در همین رابطه، با وجود اینکه اثر Dragon Age 4 هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار ندارد، اما چندی پیش مدیر ارشد امور مالی شرکت الکترونیک آرتز در تازه ترین جلسه ارائه گزارش مالی رسما اعلام کرد که نباید تا پیش از سال مالی 2022 منتظر عرضه نسخه چهارم این مجموعه بود و بازیکنان برای تجربه آن بایستی تا سال مالی 2023 الکترونیک آرتز منتظر بمانند (به این زودی‌ها منتظر عرضه بازی Dragon Age 4 نباشید). بر این اساس، به نظر می رسد دراگون ایج 4 برای عرضه روی کنسول های بعدی یعنی ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 در حال توسعه بوده و این عنوان را باید یک اثر نسل نهم دانست.

Source: GameSpot

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی