پلمب ذرت‌های آلوده در گمرک


پلمب ذرت‌های آلوده در گمرک

وزیر کشور: حتی یک کیلوگرم از ذرت‌های آلوده وارد کشور نشده بلکه در گمرک پلمب شده است.

پلمب ذرت‌های آلوده در گمرکبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی اقتصادی و تبلیغات اسلامی به بحث ذرت‌های آلوده اشاره کرد و گفت: یکی از مباحثی که در جلسه امروز مطرح شد، همین بحث ذرت‌های آلوده بود که در این چند روز اخباری درباره آن مطرح شده بخصوص در بخش‌های ذرت‌های آلوده که واقعا خلاف و به نوعی مسئله کذب بوده است.
وی گفت: در چند سال گذشته از سال ۹۲ تا ۹۵ حدود ۳۰ میلیون تن ذرت وارد کشور شده است و در این مدت یک محموله ۱۵۰ هزار تنی که از طریق دریا می‌خواست وارد کشور شود دستگاه‌های مربوطه و خود وزارت کشور این موضوع را به دقت رصد کردند و نگذاشتند این کالا‌ها ترخیص و وارد کشور شود.
وزیر کشور گفت: سه مورد به دولت نامه نوشتیم که رئیس جمهور دستور محکمی درباره جلوگیری از ورود این کالا‌ها به کشور صادر کردند و اکنون نیز تمهیداتی اندیشیده می‌شود که به نوعی این ذرت‌های آلوده امحا شود.
وی گفت: حتی یک کیلوگرم نیز از این ذرت‌ها که ذرت‌های علوفه‌ای و دامی است، ترخیص نشده است.
آقای رحمانی فضلی ادامه داد: در برخی از رسانه‌ها دیدم که به نوعی این را مطرح کردند که این ذرت‌ها برای تغذیه انسان است، اما اصلا اینگونه نیست بلکه علوفه‌ای و دامی بوده و به هیچ عنوان وارد کشور نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟