جشنواره «تئاتر بچه‌های مسجد»؛ بستر بروز استعدادهای ناب هنری


جشنواره «تئاتر بچه‌های مسجد»؛ بستر بروز استعدادهای ناب هنری

زارعی تاکید کرد: اجرای جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد می‌تواند استعدادهای مسجدی‌ها در حوزه نمایش را شناسایی و زمینه حمایت نهادهای مرتبط از این استعدادها را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «کورش زارعی» در نشست هماهنگی چهاردهمین جشنواره «تئاتر مردمی بچه های مسجد» که امروز (دوشنبه، 13 آبان ماه) در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری میان حوزه هنری و این ستاد در حوزه های مختلف به خوبی اجرا شده است، گفت: اثرات این همکاری به خوبی در برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد بروز کرده است.

مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری افزود: این مرکز ۴۰ نمایشنامه در حوزه کودک و نوجوان با حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد آماده کرده است که در انتقال مفاهیم دینی و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان مفید است.

وی اضافه کرد: اجرای جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد می تواند استعدادهای مسجدی ها در حوزه نمایش را شناسایی کند که در نهایت می تواند زمینه حمایت نهادهای مرتبط از این استعدادها را فراهم کند.

زارعی تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جزو نهادهای فعال در حوزه گسترش هنر متعالی و فاخر در کشور هستند و به خوبی توانسته اند از بستر مساجد در این زمینه استفاده کنند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید