شواین‌اشتایگر: «مورینیو» در اولدترافورد همیشه از بایرن حرف می‌زد


شواین‌اشتایگر: «مورینیو» در اولدترافورد همیشه از بایرن حرف می‌زد

تهران- ایرنا- ستاره سابق باشگاه بایرن مونیخ که در آلیانس آرنا جایگاهی افسانه‌ای دارد، معتقد است «خوزه مورینیو» ایده‌آل‌ترین گزینه برای جانشینی سرمربی برکنار شده باواریایی‌ها بوده و در مصاحبه‌ای از ابراز تمایل وی برای حضور در بایرن پرده برداشت.

«باسیتن شواین اشتایگر» که در دوران حضور در منچستریونایتد سابقه کار با مورینیو را دارد، از ایده حضور مرد پرتغالی در راس کادر فنی بایرن استقبال کرد.

بایرن مونیخ که به دنبال شکست سنگین مقابل فرانکفورت، «نیکو کواچ» را از ادامه همکاری با خود معاف کرد، هم اکنون با چهار امتیاز فاصله نسبت به بورسیا مونشن گلادباخ صدرنشین، در رتبه چهارم جدول رده‌بندی جای دارد.

مرد کروات در نخستین فصل حضور روی نیمکت بایرن، این تیم را به ۲ عنوان قهرمانی خانگی رساند اما نتایج و عملکردهای باواریایی ها از آغاز فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ به شدت تنزل یافت.

در این بین، شواین‌اشتایگر که در فصل ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ در اولدترافورد با مورینیو همکاری داشت، از ابراز تمایل سرمربی ۵۶ ساله پرتغالی در روزهای حضور در منچستر مبنی بر به دست گرفتن سکان هدایت بایرن پرده برداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نظری در رابطه با حضور احتمالی مورینیو روی نیمکت بایرن دارد، اظهار داشت: می‌توانم حضور مورینیو را در آلمان تصور کنم؛ به یاد دارم او همیشه از من در مورد بایرن و بوندسلیگا سوال می‌کرد؛ در دیدارهای خارج از خانه همیشه تلویزیون روی کانالی که بوندسلیگا را پخش می‌کرد، ثابت بود.

وی ادامه داد: او تمام بازیکنان را به خوبی می‌شناسد، حتی بازیکنان تیم‌های کوچک‌تر را؛ علاوه بر این زبان آلمانی را هم یاد گرفته است؛ مورینیو تاکنون هرگز در بوندسلیگا نبوده و می‌توانم تصور کنم که پیشنهادی از آلمان او را وسوسه خواهد کرد.

مورینیو در روزهای حضور در اولدترافورد، ۲ جام بزرگ برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد اما در فصل گذشته موفق به تکرار موفقیت‌های پیشین خود به همراه چلسی، رئال مادرید و اینترمیلان نشد.

با این حال، علاوه بر نیمکت خالی از سکنه بایرن، باشگاه های بورسیا دورتموند و آرسنال نیز براساس گزارش‌ها، سرمربی پرتغالی را در رادار خود قرار داده‌اند.

در صورتی که آقای خاص هدایت بایرن را عهده‌دار شود، در نخستین گام باید در دیدار حساس مقابل بورسیا دورتموند روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی