مالزی، رتبه اول جذاب ترین بازارهای تولید خودرو را در شرق آسیا دارد


مالزی، رتبه اول جذاب ترین بازارهای تولید خودرو را در شرق آسیا دارد

عصر خودرو- موسسه اعتبار سنجی فیچ سولوشن با به روز رسانی گزارش خود در مورد وضعیت بازار خودرو در شرق آسیا در سال 2019 مالزی، چین و تایلند را به ترتیب با کسب رتبه اول و دوم و سوم به عنوان جذاب ترین بازارهای تولید خودرو دراین منطقه معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، رسانه های آسیایی روز دوشنبه به نقل از گزارش این موسسه در مورد وضعیت بازارهای خودرو در شرق آسیا نوشت: براساس بررسی موسسه فیچ سولوشن مالزی با کسب امتیاز (71.2) RRI توانسته تایلند دیگر کشور هم منطقه خود دراین زمینه را پشت سر بگذارد. تایلند دراین شاخص در سال جاری میلادی رتبه 69 را به خود اختصاص داده و در جایگاه سوم این جدول قرار گرفته است.

فیچ سولوشن یک موسسه خدمات مالی آمریکایی است که در زمینه ارائه خدمات تجزیه و تحلیل بازار اوراق قرضه، تخمین رشد اقتصادی، مبادله اوراق بهادار، مدیریت بحران و مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری و بررسی وضعیت شاخص های مختلف اقتصادی فعالیت می‌کند.

طبق این گزارش پس از مالزی، چین با کسب امتیاز (69.2) از 100 امتیاز توانست رتبه دوم این جدول را از آن خود کند.

حجم تولید وسیله نقلیه، چشم انداز رقابتی و چشم انداز تولید از مهمترین شاخص های بررسی شده برای رتبه بندی کشورهای منطقه در مورد وضعیت بازارهای تولید خودرو بوده است.

به طور کلی، آسیا موقعیت خود را در این جدول به عنوان جذاب ترین منطقه در سطح جهان برای شروع یا تداوم مراحل تولید خودرو، با امتیاز 52.8 از 100 حفظ کرده که این ارقام حاکی از آن است که آسیا در این زمینه از رتبه بالاتری از اروپا قرار دارد.

اروپا دراین جدول پس از آسیا دومین رتبه را به عنوان جذاب ترین منطقه جهان برای تولید خودرو در مراحل مختلف به دست آورده است.

این گزارش حاکی از آن است که تایلند، مالزی، چین و هند جذاب ترین پاداش ها را برای خودروسازانی که به دنبال شروع به کار تولید در آسیا هستند، ارائه می دهد، در حالی که ژاپن در این جدول رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است که بیانگر ظرفیت سازی بیشتر چهار کشورصدر این فهرست برای فعالیت خودروسازان است.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟