برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید شهرستان پارس‌آباد


برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید شهرستان پارس‌آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تعاون، کار و ر فاه اجتماعی شهرستان پارس‌آباد گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید شهرستان پارس‌آباد با حضور شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، مفاهیم و حفظ برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید شهرستان پارس‌آبادهادی گنجی، رئیس اداره تعاون، کار و ر فاه اجتماعی شهرستان پارس‌آباد، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید شهرستان پارس‌آباد با حضور شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، مفاهیم و حفظ برگزار گردید.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را شناسایی کارگران عزیز و زحمتکش فعالین قرآنی در رشته‌های مختلف عنوان کرد و افزود: نفرات برتر این دوره از رقابت‌های قرآنی برای مسابقات استانی معرفی می‌‌شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و ر فاه اجتماعی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: نفرات بر‌تر و برابر آرای داوران در دو رده برادران و خواهران در این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند و به مرحله استانی راه یافتند.

گنجی تصریح کرد: در رده آقایان در رشته قرائت تحقیق محمدرضا قاسمی، در رشته قرائت ترتیل قاسم هاشمی، در رشته مفاهیم ایمان بهشتی و در رشته حفظ کل قنبر سمندرتوانستند به مرحله استانی این رقابت‌ها راه پابند.

رئیس اداره تعاون، کار و ر فاه اجتماعی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به برگزیدگان این مسابقات در رده خواهران گفت: در رشته قرائت تحقیق حمیده حیدرزاده، رشته قرائت ترتیل زهرا عطایی، رشته حفظ ۲۰ چزء سیده زهرا موسوی، رشته حفظ ۱۰ جزء راحله شهباززاده و رشته حفظ کل مومنه کریم‌پور نفرات برتر شناخته شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403