برگزاری جشن بزرگ بیعت با امام زمان(عج) در ساحل خلیج همیشه فارس + برنامه‌ها


برگزاری جشن بزرگ بیعت با امام زمان(عج) در ساحل خلیج همیشه فارس + برنامه‌ها

دهباشی با اعلام برنامه‌های بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر ویژه یوم‌الله 9 ربیع‌الاول، گفت: جشن بزرگ «عید بیعت» با حضور عاشقان امامت و ولایت در این روز و در ساحل خلیج همیشه فارس برگزار می‌شود.

«احمد دهباشی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه‌های بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر به مناسبت یوم الله نهم ربیع الاول، اظهار کرد: برنامه جشن امسال با همکاری موسسه مصاف، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، بسیج دانشگاه آزاد و کنگره سرداران شهید استان بوشهر برگزار می شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر اضافه کرد: در این راستا جشن بزرگ «عید بیعت» روز پنجشنبه، ۱۶ آبان ماه از ساعت ۱۹در کنار ساحل خلیج همیشه فارس برگزار می شود، این برنامه جشن مفرحی است که با سخنرانی حجت الاسلام «حسن محمودی»، از استادان مرکز تخصصی مهدویت همراه است، همچنین، گروه سرود «نجم الثاقب» نیز در این جشن اجرای برنامه دارند. از بخش های دیگر این جشن اجرای نمایش مهدوی از سوی جامعه هدف بهزیستی است.

وی تصریح کرد: نورافشانی در ساحل و برگزاری مسابقه برای بزرگسالان و جوانان از دیگر فعالیت های بنیاد مهدی موعود(عج) در این جشن است، همچنین، در این جشن بزرگ یکی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر را که زندگی خود را وقف امام زمان(عج) کرده بود و ۱۴ سال قبل درست روز بعد از نیمه شعبان شهید شد، معرفی می کنیم. همچنین در این مراسم تصاویری از شهدای دفاع مقدس که نام آنها مهدی بوده است، رونمایی می شود.

دهباشی ادامه داد: در حاشیه مراسم نیز چندین غرفه ساخته می شود که یکی از آنها اختصاص به عرضه محصولات فرهنگی و کتاب دارد، همچنین، یک غرفه برای کودکان و غرفه ای نیز برای مشاوره خانواده مهدوی دایر می شود که به مدت سه شب و تا روز نهم ربیع در کنار ساحل فعال هستند.

وی با اشاره به برنامه های دیگر بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر ویژه سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت حجت(عج)، گفت: برگزاری همایش علمی و یک روزه مهدویت با همکاری حوزه علمیه خواهران شهرستان جم و سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا فوادیان، کارشناس و مولف مهدوی از دیگر برنامه های بنیاد است. فراخوان این همایش از دو ماه قبل اعلام شده بود و در روز برگزاری از مقالات برگزیده آن تقدیر می شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: حضور کارشناسان بنیاد در برنامه های رادیویی و تلویزیونی استان نیز برای این ایام پیش بینی شده است.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق