این 5 رویداد را در بازارها را زیر نظر بگیرید


بررسی و تحلیل اینوستینگ نشان می دهد بازارهای جهانی طی روزهای آینده تحت تاثیر 5 رویداد مهم قرار خواهد داشت.

به گزارش بنکر (Banker)، نخستین رویداد مهم هفته جاری، اظهارات مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا درباره سیاست های پولی است. این اظهارات در شرایطی است که فدرال رزرو اخیرا نرخ بهره را برای سومین بار در سال 2019 کاهش داده است.
اکنون بازارهای بین المللی انتظار دارد که فدرال ررزو حداقل تا آوریل آینده بهره را بدون تغییر نگه دارد.
از سوی دیگر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا از جمله سفارشات صنعتی و آمارهای تجارت خارجی می تواند تاثیر مهمی بر شاخص های کلان اقتصادی داشته باشد.
دومین رویداد مهم، سخنرانی کریستین لاگارد رئیس جدید بانک مرکزی اروپا درباره وضعیت اقتصادی منطقه یورو و سیاست های پولی است. این سخنرانی دوشنبه در برلین انجام می شود.
آلمان قرار است طی روزهای آینده آمارهای سفارشات صنعتی و تولیدات صنعتی را منتشر کند و این مساله می تواند تا حد زیادی وضعیت منطقه یورو را مشخص کند.
سومین رویداد مهم، تحولات مربوط به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و انتخابات این کشور است.
بانک مرکزی انگلیس پنجشنبه گزارش جدید خود درباره تورم و سیاست های پولی را منتشر خواهد کرد. پیش بینی می شود بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را در آستانه انتخابات 12 دسامبر در سطح 0.75 درصد ثابت نگه دارد. اتحادیه اروپا مهلت قانونی برگزیت را تا 31 ژانویه تمدید کرده است.تحلیلگران اقتصادی نسبت به تبعات منفی برگزیت هشدار می دهند.
چهارمین رویداد مهم انتشار آمارهای درآمدی شرکتهای بزرگ آمریکایی در سه ماه سوم 2019 است. شرکتهای اپل و فیس بوک از جمله بزرگترین شرکتهایی هستند که طی روزهای آینده عملکرد مالی خود را اعلام خواهند کرد.
پنجمین رویداد مهم نیز تحولات تجاری بین آمریکا و چین است. رابرت لایتهایزر نماینده تجاری و استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا در گفتگوی روز جمعه با معاون نخست وزیر چین به پیشرفت های مهمی درباره توافق تجاری موقت دو جانبه دست یافته اند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز اعلام آمادگی کرده است تا یک توافق تجاری را با چین به امضا برساند. هنوز مشخص نیست که آیا چین حاضر به امضای چنین توافقنامه ای هست یا نه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام